Zo vandaag op pad geweest voor de facelift xenonlampen en ook maar meteen gemonteerd. Alles is goed gegaan dus en ze werken perfect!! Dus voor diegene die hier vragen over hadden, bij deze mijn antwoord, HET KAN!
Ook maar meteen het gedeelte achter het onderste stukje van de aero-grill gespoten en de letters er achter afgehaald, we waren nu toch bezig
Helaas geen tijd meer om wat foto's te maken want het was alweer donker maar deze zullen snel volgen.
Goed om te horen
Ik neem aan de koplampen gefixeerd zijn en zonder wasinrichting zijn?
Dus geen automatische hoogteverstellng aan de hand van hellings-sensoren?
Lampen zijn met was inrichting maar moet nog even naar de dealer om een paar van die kapjes te kopen. Zullen ze toch wel los verkopen?
Over de automatische hoogteverstellng, die doet het volgens mij gewoon. Bij het aanzetten van de lampen zie je hem zoeken en goed zetten, neem aan dat dit voldoende is toch?
Als ze echt werken moeten ze zichzelf bijstellen als je flink optrekt of een drempel neemt, anders stellen ze zichzelf in op je juiste hoogte door tegen een aanslagpunt te komen bij starten. Het aanslagpunt is de handmatige verstelling die ook op de Xenon lampen zit.
Zitten er dan ook de wasjets aan je koplampen vast? Anders zal het gewoon een kapje zijn om je gat te dichten. Of doen de washjest het gewoon als je ook je ruiten besproeid? Als ze het doen heeft iemand heel erg zijnbest gedaan met inbouwen wat daar zijn relais e.d. voor nodig om ze aan het werken te krijgen.
Nou dan bedoelde ik de handmatige verstelling. In ieder geval ze doen het perfect
Over die wasinrichting, die zit er niet in. Ik ga daarom ook alleen even 2 van die kapjes halen en plak deze er dan gewoon op.
Nu vind ik wel de lampjes in de bumper (bij het knipperlicht) er helemaal niet meer bij passen. Dit moet even veranderd worden. Wat kan ik daar het beste voor gebruiken?
Zo vandaag maar weer eens de hele dag bezig geweest met mijn Mini.
heb het volgende gedaan:
Gaatjes geboord in de achterbumper en zwart gespoten
Facelift-xenon in mijn pre-facelift Mini
Zwarte covers om mistlampen voor
Stukje achter Aerogrille zwart gespoten
Radio vervangen door een met usb aansluiting
Heb even wat foto's gemaakt met het resultaat
Laatst gewijzigd door Menno op 28 jan 2007, 21:27, 1 keer totaal gewijzigd.