Heel erg mooi Remon, ik had het al via de mal gezegd dat het dik zou staan maar nu ik foto's zie (mooie foto's trouwens) is het nog dikker dan ik dacht Heel mooi man, nu mooi houden he hoop dat je van poetsen houd
mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
Gisteren weer druk geweest met de Mini. Ik heb de onderste JCW grill pas gemaakt in de voorbumper en het belangrijkste, er is gelijk een RVS catback systeem onder gekomen
Via een vriend van me aan deze RVS catback gekomen en gelijk geplaatst. Ik was bang dat hij niet heel lekker zou passen gezien hij me nieuw maar €399,- kostte, maar dat viel behoorlijk mee! (Mocht je interesse hebben in ook zo'n uitlaat, ik kan er aan meer komen!)
In 1,5 uur zat hij erop, inclusief verwijderen van de originele uitlaat Geluid is zeer netjes en zeker niet luid, hij klinkt wat rauwer dan origineel en uiteraard de bekende plopjes bij gas los Al met al een update waar ik heel blij van wordt!
ziet er heel nice uit zo met die catback!
heeft het nog een naam btw?
want op de groupbuy playmini hoef ik niet meer te wachten!
ben afgehaakt dus!
nieuwe poging voor een andere dus...
zou je misschien een korte filmpje willen uploaden van het geluid?
wellicht dat ik dan interesse heb!