Matt grey Mini Dooper. Update: Grill + veren!
- tomazz
- One wheel wonder
Bericht
Bedankt!
Ik denk dat de lijsten zwart gaan worden. Ook de beltline wordt zwart.
Dit staat denk ik mooier met het zwarte dak. Misschien dat als ik het grijs doe, het een beetje eentonig gaat worden?
We zullen zien, staat het niet, verander ik het alsnog.
De veren hebben ondertussen ook een eerste laag gekregen. Morgen nog 2x en dan zondag hopelijk eronder! ;D
Ook onder de mini van de vriendin nieuwe velgen zetten zondag ( S spokes )
Ik denk dat de lijsten zwart gaan worden. Ook de beltline wordt zwart.
Dit staat denk ik mooier met het zwarte dak. Misschien dat als ik het grijs doe, het een beetje eentonig gaat worden?

De veren hebben ondertussen ook een eerste laag gekregen. Morgen nog 2x en dan zondag hopelijk eronder! ;D
Ook onder de mini van de vriendin nieuwe velgen zetten zondag ( S spokes )

- JJJJ
- Volledig MINI minded!
Bericht
Gave velgen hoor, hoop ooit de vrouw van de Crown Spoke af te krijgen en dan die eronder!(Of de Rota's zoals Speedy of de Rials zoals Ossie.. Hahahaha)
Mooie die grill ook, ik zou de omlijsting zeker uitproberen in zowel de wrap kleur als zwart. Desnoods eerst plastidippen.
Mooie die grill ook, ik zou de omlijsting zeker uitproberen in zowel de wrap kleur als zwart. Desnoods eerst plastidippen.
- wernerisabelle
- Be Mini
- tomazz
- One wheel wonder
Bericht
@ Speedy, denk ook niet dat het heel lang gaat goed blijven.. Heb ze wel wat geschuurd, maar betwijfel of de hechting heel goed is. Nuja, hopelijk gaan ze niet te moeilijk doen op de keuring. namiddag maar eens eronder proberen te zetten.
Ik ben stiekem nog steeds aan het rondkijkenBobb schreef:Hier se thomas.
mooie mini e! hopelijk ooit overstappen op een s![]()
Ben benieuwd als de veren eronder steken!

@ Speedy, denk ook niet dat het heel lang gaat goed blijven.. Heb ze wel wat geschuurd, maar betwijfel of de hechting heel goed is. Nuja, hopelijk gaan ze niet te moeilijk doen op de keuring. namiddag maar eens eronder proberen te zetten.
- wernerisabelle
- Be Mini
- wernerisabelle
- Be Mini
- tomazz
- One wheel wonder
Bericht
Helaas is het mij niet gelukt om de veren eronder te krijgen zonder slagmoersleutel. De bouten zaten te vast
Ik moet dus even wachten ermee tot ik ene ter beschikking heb.
Ondertussen mij wat bezig gehouden met het dechromen. Foto's volgen.
Hier is alvast een iphone foto van mijn vriendin haar MINI met de nieuwe velgen:

Ik moet dus even wachten ermee tot ik ene ter beschikking heb.
Ondertussen mij wat bezig gehouden met het dechromen. Foto's volgen.
Hier is alvast een iphone foto van mijn vriendin haar MINI met de nieuwe velgen:

Onze sponsors