Nieuwe Mini, vandaag afgeleverd
- BlueCooperS
- Volledig MINI minded!
Bericht
Gaat vast heel mooi worden 

Gr. Johnny
.......... _\_____
.......... /__|___\__
......... (O)____(O)_\
.......... _\_____
.......... /__|___\__
......... (O)____(O)_\
- Bramoz
- Leerling Mini lid
Bericht
ik snap het, alleen ik rijd er 6km heen en 6km terug mee....voor echte lange afstand heb ik een 5 station
Casper schreef:Dat is een hele discussie als je voor de looks gaat 18 ga je voor wat meer comfort (zoals ik gedaan heb omdat het mijn daily ride is) ga je voor 17
ik snap het, alleen ik rijd er 6km heen en 6km terug mee....voor echte lange afstand heb ik een 5 station
- Erwinner
- Be Mini
Bericht
Welkom! en als ik even op Google Images zoek inderdaad een indrukwekkend interieur! heb jij er nu ook 'the italian job' in laten stikken?
en rijdt deze uitvoering net zo comfortable als een RR Ghost? of stuitert 'ie gewoon net zo lekker de bocht om als elke R56?
en rijdt deze uitvoering net zo comfortable als een RR Ghost? of stuitert 'ie gewoon net zo lekker de bocht om als elke R56?
One life, live it!
- Bramoz
- Leerling Mini lid
Bericht
Bij ons is er niets in gestikt....en stuitert net zo lekker als een R56.... :-) het interieur is echt wel apart, je moet er van houden! 20 jaar geleden had ik 100% voor een JCW gegaan maar nu vind ik dit een beter idee voor mij....
die matten zijn wel Way over the top overigens...3cm hoog tapijt.... :-)
Erwinner schreef:Welkom! en als ik even op Google Images zoek inderdaad een indrukwekkend interieur! heb jij er nu ook 'the italian job' in laten stikken?
Bij ons is er niets in gestikt....en stuitert net zo lekker als een R56.... :-) het interieur is echt wel apart, je moet er van houden! 20 jaar geleden had ik 100% voor een JCW gegaan maar nu vind ik dit een beter idee voor mij....
die matten zijn wel Way over the top overigens...3cm hoog tapijt.... :-)
- louisvdd76
- De Scheurende Rechter
- Contacteer:
Bericht
Volgens mij is dat bij geen enkele auto.... Motor en uitlaat is pas na 10 km een beetje op temperatuur...boris_brznjef schreef:was een cooper s wel verstandig dan? dingen vinden het fijn af en toe warm gereden te worden
- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
Verplicht op je sokken rijden
Ik vind hem gaaf. Ook wel echt Rolls-Royce achtig dat ze de CooperS van een Cooper motorkap hebben voorzien, meer onopvallend en stylish.

Ik vind hem gaaf. Ook wel echt Rolls-Royce achtig dat ze de CooperS van een Cooper motorkap hebben voorzien, meer onopvallend en stylish.
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Onze sponsors