Hey Niek, ik heb zojuist een leuk filmpje gepost op het "Afterparty" topic van afgelopen zondag, misschien wel leuk om te zien omdat je er goed in te zien bent!
Kan em natuurlijk ook gewoon hier voor je neerzetten....
Bij deze!
Zo te zien een Franstalige Xsara rijder te zien aan de taal van Harry's laptimer. Gaat mooi aan de kant voor snellere rijders en rijd mooie lijnen maar komt vermogen tekort.
7,5J en 7J zijn allebei mogelijk. ET waardes tussen de 35 en 48 is ook helemaal in orde.
Ikzelf rij op Yokohama Parada Spec2 (in de maat 205/40R17) die eigenlijk gewoon semi slicks zijn maar dan net niet zeg maar. Voordeel is dat ze wel alle goede eigenschappen hebben van semi's, maar stukken goedkoper zijn. Ze vallen ook iets breder dan de gemiddelde band waardoor 205/40 geen probleem is. Je hebt dan wel iets meer tellerafwijking maar dat maakt op de Ring niet zoveel uit denk ik...Ze kosten ongeveer rond de 75/80 euro. Ik koop ze altijd hier: http://www.camskill.co.uk" onclick="window.open(this.href);return false; Reken op ongeveer een levertijd van 1,5 week. Ze hebben daar ook semi's trouwens en zijn goed betaalbaar.
MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Ik heb evt een set Rota SDX voor je, met nog goede Federal RSR's eronder.
Set is 17 x 7,5J met ET 45 geloof ik. Weegt erg weinig, bij mijn weten de lichtste Rota 7,5J velg, dacht dat ze net zo veel wogen dan een set OZ 7J's..