Boy's GP0112 (Sold)

Plaats hier de foto's en specs van je trots.
PPCS
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

15 mar 2013, 08:33

Welke kap bedoel je dan?
BoySteketee
4 op een rij!
4 op een rij!

15 mar 2013, 19:21

Floor-is schreef:
BoySteketee schreef:
GPM schreef:Gefeliciteerd! Ziet er superstrak uit.... 8) en blij dat er wederom een nette GP bij de Club zit :yeah

Volgens mij is ie niet 100% origneel Koos, zitten geperforeerde schijven onder....

Zijn je velgen in de blanke lak gezet?
Ja daar heb ik dus geen idee van, bij Nobra Cars in Uden vertelde ze mij dat er splinternieuwe originele velgen onder gegaan zijn.. Ze zien ook orgineel uit voor de rest alleen ze blinken, wat ik dus niet gewend was van GP velgen. Maar ik denk niet dat er verder nog iets aan te doen is?

Heb nog een vraag aan jullie, m'n GP staat al een paar dagen in de garage voor z'n afleverbeurt. We hebben proef gereden en hij fluitte, maar we hebben hem toch mee genomen en m'n eigen garage ging het fluiten verhelpen. Hij heeft daar nu 3 dagen gestaan maar ze kunnen het niet vinden. Ze hebben m'n voorruit eruit gehaald vandaag om hem er opnieuw in te zetten, maar deze brak toen ze hem eruit haalde.. Ze hebben er nieuwe ingezet en hij fluit nog steeds.
Hebben jullie misschien een idee of ervaring met dit gevalletje. Ik heb zelf het idee dat het in de blower/airco zit, tenminste in de luchtinlaat..

Nu er hier toch meer GP rijders zijn hebben er misschien meer last van dit probleem. Ik hoop van jullie te horen!
Check even of de kap van het interieurfilter er goed op zit. Dat was het bij mij vorige week :)
Ik ga hiermee morgen eventjes langs, dat kan het misschien wel wezen dan omdat ik toch het idee krijg dat het uit de blower komt..
BoySteketee
4 op een rij!
4 op een rij!

17 mar 2013, 22:32

Zoo de zwarte stickertjes zitten er ook op!

Afbeelding
Floor-is
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

17 mar 2013, 22:43

Niekcarfreak schreef:Mijn GP fluit niet bij de ruit maar windgeruis is wel aanwezig maar zal komen doordat de ruit zo rechtop staat.

Waar zit het interieurfilter?

Vandaag gezien dat er "Mini" en "Ronal" in mijn velgen staat, mag ik dan aannemen dat het OEM Mini velgen zijn? Helaas hebben ze wel stoeprandschade, wil ze wel eens laten restaureren maar liefst zo'n origineel mogelijke look. Dat gepolijste zal wel niet lukken vrees ik.
Ik overweeg ook om ze helemaal matzwart of het rood van de spiegels te laten spuiten of coaten. Nou ja, eerst maar wat rijden en rustig nadenken wat ik wil.

Ik ben ook voor een GP-meet. :wink:
Onder het dashboard rechts.

Niet rood in de velgen doen, de auto is al grijs/blauw/zwart/rood en dat wordt denk ik te druk :)
GP0064 met KW's, Janspeed spruit met racecat. Optische aanpassingen.

Mijn vrouw rijdt een R53 DS met Cravenspeed CAI, PlayMini cat-back, JCW BBK (Tarox discs en blokken)
BoySteketee
4 op een rij!
4 op een rij!

18 mar 2013, 18:05

Niekcarfreak schreef:@Boy: Gisteren zijn mijn vriendin en ik nog door Yerseke gereden met de GP. We hadden niet veel tijd, moesten op tijd thuis zijn want anders had ik je gebeld voor een mini Mini GP meet. :wink:

@Floor: Bedankt voor de info mbt het interieurfilter!
De wielen rood is misschien een beetje teveel van het goede inderdaad.
Haha jullie hebben vast het traject Wemeldinge -> Yerseke gereden? Want m'n ouders waren een GP tegen gekomen en dachten dat ik het was.
the blue lobster
Niko N.
Contacteer:

18 mar 2013, 19:20

Floor-is heeft helemaal gelijk in mijn opzicht. Krijg je dit effect. :shock:

Afbeelding

Dit heb je ook. Ik heb er ook een gezien waarvan de lamellen Rood zijn.
Is het naar mijn mening ook niet. Achterop is het nodige weggewaaid. :p
Die dikke pijp is wel weer stoer. :D

Afbeelding

Afbeelding

Als je op autogespot.nl kijkt kom je er heel veel tegen. Ook die van jouw en mij. :lol:
De foto's zijn niet recent, maar dat is logisch omdat ie al van 2006 is.
" Good pictures can be planned, great pictures just happen "

Afbeelding
speedy
NMC Legend
NMC Legend

18 mar 2013, 19:25

GP uitstraling zoveel mogelijk origineel houden 8)
alleen spacers en flink omlaag is al voldoende op een GP
BoySteketee
4 op een rij!
4 op een rij!

18 mar 2013, 22:59

Haha ja en een collega had je gespot in Heinkenszand, die zei het net tegen me. Maar volgens mij reed je niet te hard hoor want het was daar op de brug. Ik reed zomaar een minuutje voor m'n ouders trouwens dus heb je echt net gemist :(
BoySteketee
4 op een rij!
4 op een rij!

Re: Boy's MINI Cooper S JCW GP0112

13 feb 2014, 13:55

Nog eventjes een kiekje met de wintervelgen eronder. Foto van tijd terug.

Afbeelding
Afbeelding
BoySteketee
4 op een rij!
4 op een rij!

01 mar 2014, 20:09

Nog een foto van de Renova MINI Hunt 2013

Afbeelding
Afbeelding
BoySteketee
4 op een rij!
4 op een rij!

01 mar 2014, 22:28

Niekcarfreak schreef:Wat voor velgen zijn die wintervelgen?
Zijn MAK velgen Dominic.

Afbeelding

Dit waren ze eerst maar gingen na 2x pekel op de weg al oxideren. Dus mat zwart laten spuiten, maar nu nog niet echt kunnen testen. Ga er wel vanuit dat het beter gaat nu.
Afbeelding

Terug naar “Show your ride”