Paul's MB MINI Cooper Coupe: Schroefset pg. 16
- Woosh!
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Zo, die had ik ff gemist.. jammer dat je terug hebt moeten stappen qua vermogen, maar zo'n Coupe is wel heel gaaf
veel plezier ermee en je bent al lekker op dreef!

veel plezier ermee en je bent al lekker op dreef!

The Transporter - "Always on a mission.."
The exes:
- Subaru Forester 2.0XT AWD A/T (04/2003)
- Mazda MX-5 1.8i 16V Touring (05/2000)
The one that started it all...
- MINI One D (11/2009)

The exes:
- Subaru Forester 2.0XT AWD A/T (04/2003)
- Mazda MX-5 1.8i 16V Touring (05/2000)
The one that started it all...
- MINI One D (11/2009)

- Cannuccia
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
dat is ook het handige van plastidip
x2BigD schreef:Dat bij je mistlampen goed afplakken en op de auto spuiten? Ziet er verder al veel beter uit chef
dat is ook het handige van plastidip
MINI F56 Cooper Iced Chocolate ~ KW V1 ~ Speedline Marmora 18x8 ET45
Justa Cooper

Vorige projecten:
~ De Cabbie ~ De Dubman ~ De AB R50 ~ De eerste ~
Justa Cooper

Vorige projecten:
~ De Cabbie ~ De Dubman ~ De AB R50 ~ De eerste ~
- DiabloPvA
- Macciesluiter
Bericht
Beltline matzwart gemaakt en OZ Anniversary 35 velgen eronder
De velgen wil ik nog gaan spuiten maar weet nog niet wat. Kan heel veilig voor mat zwart gaan, maar wil misschien iets wat meer eruit springt. Dus dacht aan helemaal rood en dan een beetje het rood van de achterlichten.
Is er iemand die voor mij ff een photoshop kan maken in het zwart, rood en dan mat of glans.
Of met suggesties voor een andere felle kleur.

De velgen wil ik nog gaan spuiten maar weet nog niet wat. Kan heel veilig voor mat zwart gaan, maar wil misschien iets wat meer eruit springt. Dus dacht aan helemaal rood en dan een beetje het rood van de achterlichten.
Is er iemand die voor mij ff een photoshop kan maken in het zwart, rood en dan mat of glans.
Of met suggesties voor een andere felle kleur.

- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
Hey Paul,
Deze helemaal gemist..dikke kart kerel!
Geniet ervan, en ik hoop dat je meer geluk met deze hebt!
Deze helemaal gemist..dikke kart kerel!
Geniet ervan, en ik hoop dat je meer geluk met deze hebt!
- DiabloPvA
- Macciesluiter
Bericht
Zou heel fijn zijn Andor, als je andere of betere foto's moet hebben moet je het maar ff zeggen.
Dankje Peter, dat hoop ik ook. Maar deze is nieuw dus mag wel hopen dat hier weinig aan mankeert.
Velgen rood is wel de bedoeling denk ik ja, hij is al zwart en dan val ik met die rode velgen nog wat meer op.
Dat denk ik ook wel Danny, maar daarom wil ik ff een fotosoep hebben dan heb je meer een indruk.
Dankje Peter, dat hoop ik ook. Maar deze is nieuw dus mag wel hopen dat hier weinig aan mankeert.
Velgen rood is wel de bedoeling denk ik ja, hij is al zwart en dan val ik met die rode velgen nog wat meer op.
Dat denk ik ook wel Danny, maar daarom wil ik ff een fotosoep hebben dan heb je meer een indruk.