Cooper S Cabrio - VERKOCHT TOT ZIENS !
- louisvdd76
- De Scheurende Rechter
- Contacteer:
- CooperSCabrio
- Enthousiast
Bericht
Re: Cooper S Cabrio - 18" Breyton - schroefset -AKRAPOVIC
En nu weer op originele 17" mini velgen 
Was trouwens maar voor even kwam erachter de ET48 niet samen gaat met
Een schroefset dus nu nog even de breytons eronder

Leuk verschil, de breytons ogen erg groot, is maar 1 inch verschil.

Was trouwens maar voor even kwam erachter de ET48 niet samen gaat met
Een schroefset dus nu nog even de breytons eronder

Leuk verschil, de breytons ogen erg groot, is maar 1 inch verschil.

- S-67
- Be Mini
Bericht
Komt omdat die breytons doorlopende spaken hebben. Voor et 48 oem velgen zou je 5mm spacers moeten hebben dan passen ze er zonder probleem onder 

- CooperSCabrio
- Enthousiast
Bericht
Zo komende week is ons (te korte) mini avontuur voorbij.
Ik heb de Cooper S als een zeer leuke snelle auto ervaren, maar ik moet een keus maken dus we gaan de kitcar een tijdje rijden.
Ik kan me beste voorstellen dat er in de toekomst weer een mini komt, ze zijn gaaf, en ook alle keuzes die ik had gemaakt op het gebied van Cobra schroefset, Breyton velgen en de akrapovic uitlaat, zijn keuzes waar ik weer voor zou gaan....
Kortom het is nu even voorbij...maar zeker voor herhaling vatbaar.
Wat niet voor herhaling vatbaar is, is Jan de Jong mini.
Jullie noemen ze stealers....nou dit is er één !
Eerste ervaring aflevering met mini next garantie, was erg teleurstellend, niet goed gepoets, klein deukje, binnenlijsten lelijk etc.
Wel complimenten voor het naderhand oplossen, dat was zeer klantvriendelijk en ik had leuk contact met ze, maar dit hoort in één keer goed te zijn, zeker als je dus schermt met dat in mijn ogen waardeloze mini next.
Daarna toen we wisten dat de mini het veld ging ruimen, hem willen inruilen op een demo mini van hun.
Mijn mini gekocht voor € 24,950,- en € 395,- rijklaarmaken.
De Demo mini stond te koop voor 16.950 en € 395,- rijklaarmaken.
Het bod wat ik kreeg op deze demo, was € 20.000,- inruil en geen korting op die demo.
Lulverhaal met netto € 23.500,- betaald, maar geen korting op de demo ???
€ 5000,- afschrijving op een gebruikte auto in 3 maanden tijd die ze weer voor €24.950,- te koop hadden gezet.........waardeloze dealer !!
Wat mij betreft zijn dit oplichtingspraktijken, maar ze doen teveel zaken met gooise vrouwtjes denk ik.
Dus mijn volgende mini komt zeker niet bij Jan de Jong mini in Hilversum vandaan....!!!
Verder is dit een leuk forum......complimenten en veel plezier nog met jullie erg leuke speeltjes.
Ik heb de Cooper S als een zeer leuke snelle auto ervaren, maar ik moet een keus maken dus we gaan de kitcar een tijdje rijden.
Ik kan me beste voorstellen dat er in de toekomst weer een mini komt, ze zijn gaaf, en ook alle keuzes die ik had gemaakt op het gebied van Cobra schroefset, Breyton velgen en de akrapovic uitlaat, zijn keuzes waar ik weer voor zou gaan....

Kortom het is nu even voorbij...maar zeker voor herhaling vatbaar.
Wat niet voor herhaling vatbaar is, is Jan de Jong mini.
Jullie noemen ze stealers....nou dit is er één !
Eerste ervaring aflevering met mini next garantie, was erg teleurstellend, niet goed gepoets, klein deukje, binnenlijsten lelijk etc.
Wel complimenten voor het naderhand oplossen, dat was zeer klantvriendelijk en ik had leuk contact met ze, maar dit hoort in één keer goed te zijn, zeker als je dus schermt met dat in mijn ogen waardeloze mini next.
Daarna toen we wisten dat de mini het veld ging ruimen, hem willen inruilen op een demo mini van hun.
Mijn mini gekocht voor € 24,950,- en € 395,- rijklaarmaken.
De Demo mini stond te koop voor 16.950 en € 395,- rijklaarmaken.
Het bod wat ik kreeg op deze demo, was € 20.000,- inruil en geen korting op die demo.
Lulverhaal met netto € 23.500,- betaald, maar geen korting op de demo ???
€ 5000,- afschrijving op een gebruikte auto in 3 maanden tijd die ze weer voor €24.950,- te koop hadden gezet.........waardeloze dealer !!
Wat mij betreft zijn dit oplichtingspraktijken, maar ze doen teveel zaken met gooise vrouwtjes denk ik.
Dus mijn volgende mini komt zeker niet bij Jan de Jong mini in Hilversum vandaan....!!!
Verder is dit een leuk forum......complimenten en veel plezier nog met jullie erg leuke speeltjes.
Onze sponsors