Toen ik onderweg met de auto waren ze ergens bezig met een roofvogelshow heeft niets met Mini te maken maar was wel leuk om de Camera te testen en daarna met photoshop te spelen

Dank je wel, en ik ben heel tevreden met hoe hij er nu uit ziet. Er zijn natuurlijk altijd nog wel dingetjes maar ga vooral lekker rijden met de Mini. Ik zie wel wat ik nog tegen kom.kimi100 schreef:Mooie foto's casper! Het ziet er inderdaad naar uit dat je camera weer goed werkt. De Coupé ziet er trouwens ook prachtig uit zo. Ik zou niet zo snel weten wat je er nog mooier aan kan maken. Heb je zelf nog ideeen?
Precies lekker mee rijden en genieten van je dikke kar!Casper schreef:Dank je wel, en ik ben heel tevreden met hoe hij er nu uit ziet. Er zijn natuurlijk altijd nog wel dingetjes maar ga vooral lekker rijden met de Mini. Ik zie wel wat ik nog tegen kom.kimi100 schreef:Mooie foto's casper! Het ziet er inderdaad naar uit dat je camera weer goed werkt. De Coupé ziet er trouwens ook prachtig uit zo. Ik zou niet zo snel weten wat je er nog mooier aan kan maken. Heb je zelf nog ideeen?
Carbon Scoop, JCW Remmen, ....kimi100 schreef:Ik zou niet zo snel weten wat je er nog mooier aan kan maken. Heb je zelf nog ideeen?