Hehe! Das niet waarboris_brznjef schreef:X2 ik heb voor jan snot gestudeerd

Hehe! Das niet waarboris_brznjef schreef:X2 ik heb voor jan snot gestudeerd
boris_brznjef schreef:Nou ik had beter een mooi weekend baantje moeten nemen want ik rij in een oud lijkBernddl schreef:Hehe! Das niet waarboris_brznjef schreef:X2 ik heb voor jan snot gestudeerdIk studeer ook nog steeds
wanneer ben je begonnen met rijden Borisboris_brznjef schreef:Nou ik had beter een mooi weekend baantje moeten nemen want ik rij in een oud lijkBernddl schreef:Hehe! Das niet waarboris_brznjef schreef:X2 ik heb voor jan snot gestudeerdIk studeer ook nog steeds
En laat jij nu net een setje te koop hebbenspeedy schreef:zou is beginnen met 6000 k lampen en leds ...
Vergeet de Akra uitlaat met downpipe niet, EVO R setje, GP stoeltjes, chrome eraf carbon er op, GP diff, led dagrijverlichting.(hoelang duurde die studiespeedy schreef:zou is beginnen met 6000 k lampen en leds ...
dan de koplampringen in kleur.
daarna verlagen met schroefset.
dan jcw stuur.
dan ...
hoelang moet die lijst worden ?
alleen zou ik dan voor een kw zetje gaan wegens problemen met papieren voor de keuring maar alles op zijn tijd.Casper schreef:Vergeet de Akra uitlaat met downpipe niet, EVO R setje, GP stoeltjes, chrome eraf carbon er op, GP diff, led dagrijverlichting.(hoelang duurde die studiespeedy schreef:zou is beginnen met 6000 k lampen en leds ...
dan de koplampringen in kleur.
daarna verlagen met schroefset.
dan jcw stuur.
dan ...
hoelang moet die lijst worden ?)
Thx Koosie!koosie schreef:Poeh! mooi karretje !!! waar kan ik tekenen voor jou weekend baantje??
Onze sponsors