De R55 JCW van Ivo en Géraldine - Pag. 7: zwarte R112's
- Cheek-O
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- mushrop
- Volledig MINI minded!
Bericht
(mijn ex-dubman voor degene die het niet wist
)
Re: De JCW Clubman van Ivo en Géraldine

Goed om te lezen, maar wist natuurlijk al dat het een goede auto waschelsea schreef:@cheeko die van ons is zeker een goede aankoop geweest buiten normaal onderhoud en 1x egr klep nooit geen probleem mee gehad.
Zo'n Cooper s jcw is wel wat anders in zijn prestaties als onze D, zal wel als een bommetje gaan

MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

- Ivo
- Volledig MINI minded!
Bericht
Thanks, Thomas en Martijn!
Streeploos is ook strak, maar ik vind de combi zwart met rood erg gaaf. Die strepen blijven er dus op!
Jouw Clubman mag er ook zijn, chelsea (net als die 993 ernaast trouwens
)!

Jouw Clubman mag er ook zijn, chelsea (net als die 993 ernaast trouwens

- Ivo
- Volledig MINI minded!
Bericht
De Clubman is vorige week zeer uitgebreid gedetailed door Dion en het resultaat is echt geweldig. Bijna alle swirls en krassen zijn verdwenen en de auto is volledig in een Gyeon coating gezet. Het metallic zwart komt nu vele malen beter tot z'n recht, ben er heel blij mee!
Het is nu echt een genot om in de zon naar de auto te kijken.
Hier wat foto's die ik vandaag heb genomen bij de meeting bij Strijp S. Wat een vette locatie!

Hier wat foto's die ik vandaag heb genomen bij de meeting bij Strijp S. Wat een vette locatie!

- Pboy_007
- Be Mini
- Contacteer:
Bericht
Hele mooie
dat poetswerk komt nu mooi tot uiting met de foto's 

My Thunder Grey!

- RemcoMINI
- Volledig MINI minded!
Bericht
X1 ...erg fraai!!Pboy_007 schreef:Hele mooiedat poetswerk komt nu mooi tot uiting met de foto's

"Orange is the happiest color!"

- Daniel_S
- NMC Moderator
- Contacteer:
Bericht
Re: De R55 JCW van Ivo en Géraldine - Pag. 4: foto's Strijp
Poetswerk komt zeker tot z'n recht zo Ivo. Stond er gister strak bij in Eindhoven. Errug mooie foto's ook.
- speedy
- NMC Legend
Bericht
gave platen van een hele strakke clubman 

- Baseman
- Wingman
- Contacteer:
Bericht
Ik sluit me bij bovenstaande woorden aan.
Hij staat er heel mooi bij en eindelijk heb ik hem ook in real life kunnen bekijken, een hele dikke en mooie clubman
Hij staat er heel mooi bij en eindelijk heb ik hem ook in real life kunnen bekijken, een hele dikke en mooie clubman

- Moonwell
- Mod virus alert!
- Contacteer:
Bericht
Onwijs vette bak! Mooie foto's ook 

- Ward
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ziet er echt super uit zo! Lekker genieten!
- Daniel_S
- NMC Moderator
- Contacteer:
Bericht
De R55 JCW van Ivo en Géraldine - Pag. 4: foto's Strijp S
Jullie mini is al errug dik. Maar vond dit nog wel een mooie toevoeging....rode skirts

- Ivo
- Volledig MINI minded!
Bericht
Bedankt voor de leuke reacties allemaal!
Ik ben heel benieuwd naar de foto's die Kevin en Willem-Jan gisteren gemaakt hebben. Die zullen ongetwijfeld nog een stuk gaver zijn dan de foto's met mijn compactcameraatje.
@Daniël: Ziet er zo van voren inderdaad best vet uit, maar ik vind het voor mezelf toch iets teveel van het goede.

@Daniël: Ziet er zo van voren inderdaad best vet uit, maar ik vind het voor mezelf toch iets teveel van het goede.

- speedy
- NMC Legend
Bericht
ik vind die rode randen ook geen gezicht
- Daniel_S
- NMC Moderator
- Contacteer:
Bericht
Hahaha was maar een idee. Van voren waarschijnlijk wel leuker dan van de zijkant.