Mooie Cooper
Toffe kleur ook !!!
Moonwell's F55 Cooper - Orange/Black
- Moonwell
- Mod virus alert!
- Contacteer:
Bericht
Re: Moonwell's F55 Cooper
Vanochtend de zwarte accenten laten plaatsen! Randjes om de voor en achterlichten en de grill.
Zo even wassen en foto's maken!
Alvast een voorproefje

Zo even wassen en foto's maken!
Alvast een voorproefje

- Peter
- Volledig MINI minded!
- Peter
- Volledig MINI minded!
- Moonwell
- Mod virus alert!
- Contacteer:
Bericht
Gaaf! Maar ik heb een normale tankklepje? Moet daar iets voor aangepast worden?
- RemcoMINI
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ga je "all black" of blijft er ook nog wat chroom zichtbaar? Ik heb bij de mijne juist het zwarte handvat van de achterklep laten vervangen door een versie van chroom, bij aflevering... vind een beetje 'bling bling' chroom eigenlijk prima passen bij ons kleurtje.
Die tankdop van Peter gaat denk ik niet zo maar passen op een 'gewone' Cooper.
+1peter schreef:Fraai! Waar blijven de pica's?!
Ga je "all black" of blijft er ook nog wat chroom zichtbaar? Ik heb bij de mijne juist het zwarte handvat van de achterklep laten vervangen door een versie van chroom, bij aflevering... vind een beetje 'bling bling' chroom eigenlijk prima passen bij ons kleurtje.
Die tankdop van Peter gaat denk ik niet zo maar passen op een 'gewone' Cooper.
"Orange is the happiest color!"

- Moonwell
- Mod virus alert!
- Contacteer:
Bericht
Hier zijn ze dan!! Even snel genomen voor de deur voor het donker werd...

@RemcoMINI Ik hou niet zo van chroom, liefst zwart! Ik wil zoveel mogelijk zwart gaan maar het randje wat om heel de auto gaat (die langs je ramen gaat) die laat ik zo, wordt denk ik moeilijk om die zwart te maken en ik moet rekening houden met de lease
Maar het liefst maak ik die ook zwart en de handvaten ook... to be continued? 

@RemcoMINI Ik hou niet zo van chroom, liefst zwart! Ik wil zoveel mogelijk zwart gaan maar het randje wat om heel de auto gaat (die langs je ramen gaat) die laat ik zo, wordt denk ik moeilijk om die zwart te maken en ik moet rekening houden met de lease

- Peter
- Volledig MINI minded!
- RemcoMINI
- Volledig MINI minded!
Bericht
Moonwell's F55 Cooper
Gaaf!!!
Ik heb geen expliciete voorkeur voor zwart of chroom, afhankelijk van de auto (en lakkleur) vind ik beide eigenlijk wel mooi. Op mijn S'je vind ik de chrome onderdelen leuk, vandaar dat ik het zo laat en dus zelfs een extra accentje heb laten aanbrengen op de achterklep; lekker eigenwijs, net als de kleur van de auto trouwens. Maar als ik jouw plaatjes zo zie, het misstaat zeker niet ...tja, orange staat alles hè!
Ik heb geen expliciete voorkeur voor zwart of chroom, afhankelijk van de auto (en lakkleur) vind ik beide eigenlijk wel mooi. Op mijn S'je vind ik de chrome onderdelen leuk, vandaar dat ik het zo laat en dus zelfs een extra accentje heb laten aanbrengen op de achterklep; lekker eigenwijs, net als de kleur van de auto trouwens. Maar als ik jouw plaatjes zo zie, het misstaat zeker niet ...tja, orange staat alles hè!

"Orange is the happiest color!"

- Moonwell
- Mod virus alert!
- Contacteer:
Bericht
Ja vind t jammer! Zat er toevallig gisteren aan te denken dat het jammer is dat ze bij de nieuwe MINI een normale tank klep hebben gemaakt. Maar nu blijkt dat alleen de 5 deurs dat heeftpeter schreef:Ohja, stom... Ik heb natuurlijk een andere tankdop...

- Moonwell
- Mod virus alert!
- Contacteer:
Bericht
Chrome staat ook erg mooi hoor! Alles staat deze kleur inderdaad
"Lekker eigenwijs" dat is de perfecte omschrijving voor de eigenaren van een MINI! Ik heb ook nooit eerder een auto willen aanpassen nadat 'ie afgeleverd is en nu ga ik los met m'n MINIRemcoMINI schreef:Gaaf!!!

Chrome staat ook erg mooi hoor! Alles staat deze kleur inderdaad

- Pboy_007
- Be Mini
- Contacteer:
Bericht
Heel mooi zo met de zwarte delen
Maakt hem veel stoerder.

Maakt hem veel stoerder.
My Thunder Grey!

- Peter
- Volledig MINI minded!
Bericht
Het is eigenlijk altijd zo geweest dat de One en de Cooper een normale tankdop hebben en de S heeft de chrome tankdop. Alleen bij de cabrio is het afwijkend verhaal. Daar hebben de S-jes ook een normale tankdop....
Moonwell schreef:Ja vind t jammer! Zat er toevallig gisteren aan te denken dat het jammer is dat ze bij de nieuwe MINI een normale tank klep hebben gemaakt. Maar nu blijkt dat alleen de 5 deurs dat heeftpeter schreef:Ohja, stom... Ik heb natuurlijk een andere tankdop...
- nepnerd
- Volledig MINI minded!
Bericht
Randje wat om heel de auto gaat (die langs je ramen gaat) gewoon met zwarte beltline. Weet alleen niet hoeveel cm dikte je moet hebben voor jouw wel heel fraaie model Mini.

- Moonwell
- Mod virus alert!
- Contacteer:
Bericht
Ik heb ook (nog) geen idee hoe de dikte is, daar moet ik me nog in verdiepen. Net als hoe de handvatten zwart te maken.
Weet iemand toevallig of de remklauwen te spuiten zijn in m'n carrosserie kleur?
Weer wat geleerd!nepnerd schreef:Randje wat om heel de auto gaat (die langs je ramen gaat) gewoon met zwarte beltline. Weet alleen niet hoeveel cm dikte je moet hebben voor jouw wel heel fraaie model Mini.

Weet iemand toevallig of de remklauwen te spuiten zijn in m'n carrosserie kleur?