Zomervelgen JCW's R105 "18 waren aan herstelling toe, dus vorige week maar eens uitgevoerd. Volledig afgeschuurd en meegenomen naar de carrosserie. Mijn vader heeft ze nadien gespoten in blinkend zwarte lak en niet satijn zoals ze origineel zijn, ik wou eens iets anders... Weeral
Foto's:
Zaterdag worden ze gemonteerd en dan volgen er meer foto's!
Hallo allemaal, ik heb eens een vraagje: Jullie weten dat ik een Akrapovic uitlaat heb maar in het midden zit nog een tussendemper, de 'resonato/muffler'.
Nu is mijn vraag, kan ik deze er van tussen halen en er een gewone rechte pijp tussen monteren? Eventueel met klemmen zodat ik deze er terug af kan halen indien nodig voor de keuring.
Als het niet gaat met klemmen dan eventueel gewoon lassen...
Hoi Thomas, middendemper kan er gewoon tussenuit gehaald worden, mid delete mod (heb ik ook )
Gedeelte vervangen door idd een recht stuk rvs pijp en met klemmen of lassen en dan van de klappen en de uitlaat genieten onder de sportknop
Voor de keuring hoeft de mid er niet terug onder, vandaar dat ik hem gelast heb.
Heb wel een aantal foto's ervan in mijn SYR staan, ik weet alleen niet meer precies welke pagina, was ergens vorig jaar mei / juni geloof ik.
Succes
Hallo allemaal ik ben er nog eens met een vraagje...
Ik moet zeggen dat het geluid wat er uit de Akra komt, toch niet m'n ding is. Het geluid is iets zwaarder t.o.v. het standaard sound van de S uitlaat. Maar ik wil toch scherper geluid dus overweeg ik om de volledige uitlaat te verkopen, of zou dit zonde zijn?
Past een Jcw einddemper hierop?? En zou het geluid dan ook scherper zijn zoals op een jcw? Want ja, de einddemper mag dan misschien wel anders zijn, maar de Akrapovic middendemper enz. zit er dan nog wel steeds onder...
Als er iemand wil ruilen of voorstellen heeft, altijd welkom :-)