Knuckles' scheurijzer VERKOCHT !!
- Ralph-cooper
- Volledig MINI minded!
Bericht
Hij is erg mooi geworden
, ik vind die strepen die niet helemaal kloppen op de foto's niet erg storend (wellicht komt het in het echt anders over).

- P. de Gast
- Mod virus alert!
- Contacteer:
Bericht
Greetz
Ja idd.. ik spot veel MINI's in almere.. maar jou nooit...Knuckles schreef:Haha ! Almere is groter dan iedereen denkt hèP. de Gast schreef:Zier er goed uit... nu moeten we elkaar alleen nog een keer tegen komen..
Greetz
Greetz

- Knuckles
- Mod virus alert!
Bericht
Het duurt dan weer een weekje of wat voordat ie weer op normale hoogte staat. Daarom staat op de laatste foto's zo hoog
Verlagen zou inderdaad wel kunnen, maar ik heb nu al onwijs veel moeite met drempels
Die lip onder de voorbumper loopt aan met drempeltje op, de achterwielen lopen aan met drempeltje af.
En met iedere kuil in de snelweg lopen ze ook aan
Dus ik denk dat ik 'm voorlopig nog maar niet ga verlagen. Tenzij ik mooie velgen tegenkom die niet buiten de wielkassen steken
Wat me opviel was dat me auto iedere keer erg hoog staat nadat ie op de krik heeft gestaan.kwiebje schreef:Resultaat is echt mooi geworden, nu die auto nog naar beneden
Het duurt dan weer een weekje of wat voordat ie weer op normale hoogte staat. Daarom staat op de laatste foto's zo hoog

Verlagen zou inderdaad wel kunnen, maar ik heb nu al onwijs veel moeite met drempels

Die lip onder de voorbumper loopt aan met drempeltje op, de achterwielen lopen aan met drempeltje af.
En met iedere kuil in de snelweg lopen ze ook aan

Dus ik denk dat ik 'm voorlopig nog maar niet ga verlagen. Tenzij ik mooie velgen tegenkom die niet buiten de wielkassen steken

Al is je auto nog snel!! Tis geen MINI...
- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
Onze sponsors