Lees vrij weinig problemen over de F-jes

Maargoed, daar wordt weer over gezegt dat het echte 'go kart' gevoel er niet in zit...
Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk
Was inderdaad afgelopen maandag. En ik ving inderdaad al wat op van die opening via Facebook, mijn voorkeur gaat dan toch naar een dagje op het circuit met autoshows, time-attack races en dikke bolidesQVS schreef:Maar op die Deutsche autofest was toch op maandag?
Denk dat heel veel naar de opening waren gegaan van de grootste standalone mini dealer in Breukelen. Daar was ik zelf ook heen gegaan!
Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk
Ben je op de zaterdag of de zondag? Ik zelf ben er op de zondag samen met mn vrouwjanikworks schreef:Jazeker, ben er ook bij! Onwijs veel zin!
Verstuurd vanaf mijn LYA-L29 met Tapatalk
Toch behoorlijk verschil met die van mij, maar dat mag de pret niet bederven!nepnerd schreef:Na tuning ook compleet andere Paceman JCW terug gekregen. Zelf hadden ze me al aangegeven dat pk winst niet al teveel zou zijn, uiteindelijk 244 pk en 387 Nm met stage 1.
Walnut Blasting laatst gedaan bij GoGarage37 met de Roadster JCW. Ook al was vervuiling minimaal, ik merkte duidelijk verschil.
Suc6
Ja het vermogen ben ik tevreden over! En idd blij dat het probleem is opgelost en er geen lampjes meer branden hahaMiniG043 schreef:wel een net vermogen gedraaid dan! en fijn dat het probleem zich weer opgelost heeft. ook maar eens bij martijn gaan als de koppeling eraan komt van de mijne.
Onze sponsors