Ja! stap ik over in de Cooper? Weet jij meer dan ik. (al heeft WW al een cooper Clubman in haar gedachte voor de deur staan)maus105 schreef:o oke ja dat weet ik natuurlijk niet maar bij een cooper zit ie voorin(dan weet je dat alvast)mini7benno schreef:Geintje. Heb ooit eens met mijn eerste mini lopen zoeken naar de accu toen ie ermee gekapt was. (zit namelijk achterin!)![]()
maus zijn bonkey is end of story..... samenvatting p 122
- mini7benno
- Volledig MINI minded!
Bericht
- maus105
- Bonkey
Bericht
staat er inderdaad niet goed je bent scherp benno
nou nog een keer dan:
dan weet je dat alvast voor als je ooit een cooper zou gaan kopen
ik wil de clubman trouwens een keer in het echt zien ben echt benieuwd op een plaatje vind ik hem persoonlijk niet heel mooi maar soms als je een auto in het echt ziet verander je van mening

nou nog een keer dan:
dan weet je dat alvast voor als je ooit een cooper zou gaan kopen
ik wil de clubman trouwens een keer in het echt zien ben echt benieuwd op een plaatje vind ik hem persoonlijk niet heel mooi maar soms als je een auto in het echt ziet verander je van mening
- maus105
- Bonkey
Bericht
18 zowieso en het zijn inderdaad replica's net een iets ander randje klopt good spot coen
ben de laatste tijd veel aan het orienteren en kijken wat ik nou wil wil er zeker geen bij elkaar geraapte bak van maken
binneekort word ie verlaagt en worden boven en onder voor de veerpootbrug gemonteerd achter wil ik ook die swaybar iemand een idee waar je dit kan kopen of tweedehands?

binneekort word ie verlaagt en worden boven en onder voor de veerpootbrug gemonteerd achter wil ik ook die swaybar iemand een idee waar je dit kan kopen of tweedehands?
- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
De enige rede waarom ik een aerokit heb zitten is omdat ik de set voor 400 euro kon kopen. De aerobumpers laten heel veel te wensen over. Het is gewoon een BMW bumper op een MINI, en een achterkant die niet laag genoeg is doorgetrokken. De skirts however. Die zijn van de aerokit simpelweg het mooist. Als ik een mooie set tegenkom die ik ook kan importeren naar NL (dat janspeed verhaal is niet gelukt) Dan zou ik zo overstappen. Dus die Zeemax/ Angel doen! Achterkant is sowieso wijs!
En over je velgen gesproken, zo'n setje van AEZ heeft mij toen willen overstappen, maar was niet te steken. Toen kwam ik uiteindelijk uit op wat ik nu heb. (Menzari) Is menzari of Akuma niet wat voor jou?
iDD
En over je velgen gesproken, zo'n setje van AEZ heeft mij toen willen overstappen, maar was niet te steken. Toen kwam ik uiteindelijk uit op wat ik nu heb. (Menzari) Is menzari of Akuma niet wat voor jou?
iDD
- Kim Cooper
- Be Mini
Bericht
Wel vet dat je mini wordt gebruikt voor reclame
. Hoest met je shark antenne, is dat een beetje gelukt?
Gr Kim

Gr Kim
- maus105
- Bonkey
Bericht
bedankt voor je intresse
morgenmiddag spuitbus ophalen moest gemaakt worden loopt nog niet echt lekker want ben me kamer aan het opknappen en dat kost een hoop tijd hij komt erop en dan post ik hem effeKim Cooper schreef:Wel vet dat je mini wordt gebruikt voor reclame. Hoest met je shark antenne, is dat een beetje gelukt?
Gr Kim
bedankt voor je intresse

- maus105
- Bonkey
Bericht
zaterdag hele dag geklust want er lag een hoop klaar maar geen tijd om het te monteren verlagingsveren gemonteerd samen met me buddy was goed te doen maar we hadden dan ook een brug,een gedore gereedschapskar,een lucht tol en een veerspanner tot onze beschikking kosten voor mij niks alleen de veren dan
!

eindresultaat:

toen had ik ook nog een sharkfin liggen en een omp veerpootbrug boven en onder.De veerpootbrug boven heb ik nog in de autolak kleur gespoten doormiddel van ontvetten,schuren(P800watervast),weer ontvetten,primer,indy blue spuitbus(laten maken)en als laatst de primer.de sharkfin hetzelfde alleen dan in aspen wit was goed te doen!
eindresultaat:

ook nog de IC-diverter gecustomized zelfde ritueel qua spuiten de blokken heb ik alleen met stickers gedaan dezelfde als die van me dak
me veerpoot brug boven en onder ben ik erg tevreden over stuurt rete strak had hem boven alleen iets te snel gemonteerd waardoor de isolatie er aan bleef plakken op sommige punten maar dat poetsen we er wel weer een keer uit!
nou zaterdag was weer gevult eindresultaten zijn naar me zin alleen de diverter sluit niet helemaal tegen de bumper en toen ik de kap dichtdeed was hij gelijk al heel licht beschadigd

eindresultaat:

toen had ik ook nog een sharkfin liggen en een omp veerpootbrug boven en onder.De veerpootbrug boven heb ik nog in de autolak kleur gespoten doormiddel van ontvetten,schuren(P800watervast),weer ontvetten,primer,indy blue spuitbus(laten maken)en als laatst de primer.de sharkfin hetzelfde alleen dan in aspen wit was goed te doen!
eindresultaat:

ook nog de IC-diverter gecustomized zelfde ritueel qua spuiten de blokken heb ik alleen met stickers gedaan dezelfde als die van me dak

me veerpoot brug boven en onder ben ik erg tevreden over stuurt rete strak had hem boven alleen iets te snel gemonteerd waardoor de isolatie er aan bleef plakken op sommige punten maar dat poetsen we er wel weer een keer uit!
nou zaterdag was weer gevult eindresultaten zijn naar me zin alleen de diverter sluit niet helemaal tegen de bumper en toen ik de kap dichtdeed was hij gelijk al heel licht beschadigd

Onze sponsors