MM's coopertje! - nieuwe modjes

Plaats hier de foto's en specs van je trots.
ulyss
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

03 okt 2007, 13:16

MaVaEe schreef:
MM schreef:@MaVaEe: groen is toch ook mooi? Ik heb dagen (wat zeg ik... weken!) over de kleurcombinatie zitten twijfelen, GEK werd ik er van! Enne... gelukkig heeft niet iedereen dezelfde smaak, anders zou ik op een meet m'n mini nooit meer terugvinden! :mrgreen: :lol: :oops:
Klopt helemaal! ;)
Maar ik zat maar een beetje te dollen met Danny(BigD) omdat hij tegen iedereen met een Chili Red zegt dat diegene een mooie kleur heeft! :mrgreen:
BRG is gewoon DE mini-kleur :p :mrgreen:
MaVaEe
Koeien-teller

03 okt 2007, 13:21

Dat is wel zo! :mrgreen:
Zeg Mini zeg Engeland, zeg Engeland zeg BRG! :mrgreen: :P
Afbeelding
MM
MM

03 okt 2007, 14:13

MaVaEe schreef:
MM schreef:@MaVaEe: groen is toch ook mooi? Ik heb dagen (wat zeg ik... weken!) over de kleurcombinatie zitten twijfelen, GEK werd ik er van! Enne... gelukkig heeft niet iedereen dezelfde smaak, anders zou ik op een meet m'n mini nooit meer terugvinden! :mrgreen: :lol: :oops:
Klopt helemaal! ;)
Maar ik zat maar een beetje te dollen met Danny(BigD) omdat hij tegen iedereen met een Chili Red zegt dat diegene een mooie kleur heeft! :mrgreen:
En terecht natuurlijk! Als ik mensen met een rooie mini spreek zeg ik ook dat ik dat een uitstekende keuze vind! :mrgreen: >) :mrgreen:
BigD
Winnaar v/d "oranje pylon"

03 okt 2007, 14:15

MaVaEe schreef:
Klopt helemaal! ;)
Ja je moet een beetje lol hebben he :wink: :mrgreen: En dan te bedenken dat ik rood in het begin helemaal niks vond >) Maar je hebt wel netjes je excuus gemaakt met karma dat vond ik wel strak 8) :mrgreen:

@MM: je hebt daar helemaal gelijk in je moet wel uniek blijven ja :wink:

Greetz BigD
Mitchell
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

08 okt 2007, 19:34

Maar toch is rood mooier :mrgreen:
BigD
Winnaar v/d "oranje pylon"

08 okt 2007, 19:42

Mitchell schreef:Maar toch is rood mooier :mrgreen:
Mee eens :mrgreen:

Greetz BigD
Ries
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

08 okt 2007, 19:44

Tuurlijk :mrgreen:

@MM en nog iets wijzer geworden??
MM
MM

09 okt 2007, 09:07

Mijn man zei dat ie gisteren had gebeld, en dat ie toen nog niet in Oosterhout was. :cry: Hij zou daar wel elk moment kunnen aankomen. Eind van de week dus pas bij de dealer, dus hopelijk, hopelijk.... kan ik dan ergens volgende week rijden!!!! :D
Pretty Cooper
Bling-Bling Queen

09 okt 2007, 09:55

MM schreef:Mijn man zei dat ie gisteren had gebeld, en dat ie toen nog niet in Oosterhout was. :cry: Hij zou daar wel elk moment kunnen aankomen. Eind van de week dus pas bij de dealer, dus hopelijk, hopelijk.... kan ik dan ergens volgende week rijden!!!! :D
Ik ga voor je duimen hoor!!!!!!! Errug hè dat wachten?

Gr, PC
Afbeelding

-The MINI is simply too beautiful to be true-
MM
MM

09 okt 2007, 09:58

Ja, vreeeeeselijk! En dan nog al die indianenverhalen die ik hier lees over de dealer waar ik hem heb besteld. Je zou er bijna spijt van krijgen, maar eerlijk gezegd ben ik er tot nu toe erg goed geholpen. Vriendelijk, behulpzaam, geduldig, denken met je mee, etc.
Pretty Cooper
Bling-Bling Queen

09 okt 2007, 09:59

MM schreef:Ja, vreeeeeselijk! En dan nog al die indianenverhalen die ik hier lees over de dealer waar ik hem heb besteld. Je zou er bijna spijt van krijgen, maar eerlijk gezegd ben ik er tot nu toe erg goed geholpen. Vriendelijk, behulpzaam, geduldig, denken met je mee, etc.
Welke dealer?? Van Laarhoven??? Niets dan lof over dit geweldige team!! Zowel Dirk als de jongens van de werkplaats.
Ik kom er graag :D :D
Afbeelding

-The MINI is simply too beautiful to be true-
MM
MM

09 okt 2007, 10:21

Yep, van Laarhoven! Blij dat er meer mensen gelukkig ook positief over zijn, ik begon haast aan mezelf te twijfelen! ;) Dirk ken ik niet, ben door Jan Reijnders geholpen tot nu toe.
MM
MM

11 okt 2007, 16:14

't transport duurt ondertussen nog langer dan 't maken van die hele mini, hij schijnt inmiddels onderweg te zijn van oosterhout naar de dealer (vertelden ze me gisteren), maar jongens, jongens, da's toch maar een half uurtje rijden?! zucht.... laat ik nou 1 ding niet zo veel hebben... geduld... :faint
kwiebje
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

11 okt 2007, 18:11

Heey MM, ben laatst ook bij van laarhoven geweest voor een derde remlichtje. Tot mijn verbazing kwam ik daar mijn oude klasgenoot jan reijnders tegen. Was erg leuk. Zo zie je maar dat de verkoper toch bepalend is voor het succes. Maar jan kennende zal het sociaal verlopen :D:D:D
MM
MM

12 okt 2007, 17:23

Niet grappug... had ik woensdag begrepen dat-ie in Oosterhout uitgeboekt was en onderweg naar de dealer, hoor ik nu dat ze m'n coopertje nog steeds in Zeebrugge hebben staan. Hij gaat pas weg als daar een vrachtwagen vol is. Ik vind 't nie leuk!!! >:(

Terug naar “Show your ride”