=> MaVaEe's BRG! <=
- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
- maus105
- Bonkey
Bericht

zo ja waar ga je die onderstrip vandaan halen wil die ook maar kan die strip nergens krijgen?
is dat een enkele de onderste dus?MaVaEe schreef:Nou na lang twijfelen ga ik het toch doen. Ik ga toch een Aerokit bij Jonkers kopen aangezien het natuurlijk een heeeeeel erg mooi prijsje is die 500 euro!
Als uitlaat zal er een centraal geplaatste laser onder komen. Jonkers heetf trouwens een actie op dit moment! 550 euro voor de Aero kit + een Cooper S uitlaat. Dus als iemand een origineel uitlaatje wilt hebben voor 50 euro moet je maar roepen!

zo ja waar ga je die onderstrip vandaan halen wil die ook maar kan die strip nergens krijgen?
- MaVaEe
- Koeien-teller
Bericht

De strip heb ik niet nodig aangezien ik een R53 aerokitje heb!
Tja het word toch een uitlaat van een Cooper S aangezien mijn geldboom niet zo groot is...maus105 schreef:is dat een enkele de onderste dus?MaVaEe schreef:Nou na lang twijfelen ga ik het toch doen. Ik ga toch een Aerokit bij Jonkers kopen aangezien het natuurlijk een heeeeeel erg mooi prijsje is die 500 euro!
Als uitlaat zal er een centraal geplaatste laser onder komen. Jonkers heetf trouwens een actie op dit moment! 550 euro voor de Aero kit + een Cooper S uitlaat. Dus als iemand een origineel uitlaatje wilt hebben voor 50 euro moet je maar roepen!

De strip heb ik niet nodig aangezien ik een R53 aerokitje heb!

- Jurgen
- Pralinekes-Boy & km-vreter
Bericht
Heb je je aero kit besteld via de dealer? Of wat bedoel met je dingen van de dealer?MaVaEe schreef:Zo skirts zitten er al onder + zwarte grill!
Nog even wachten op mn spullen van de stealer en de voor+achterbumper + uitlaat kunnen er ook op!![]()
- MaVaEe
- Koeien-teller
Bericht
Nee ik bedoel de aero-kentekenplaathouder en de ophangrubbertjes/beugeltjes voor de S uitlaat!Jurgen schreef:Heb je je aero kit besteld via de dealer? Of wat bedoel met je dingen van de dealer?MaVaEe schreef:Zo skirts zitten er al onder + zwarte grill!
Nog even wachten op mn spullen van de stealer en de voor+achterbumper + uitlaat kunnen er ook op!![]()

- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
dan moet je boren in je nieuwe bumper
Ik heb mn kentekenplaat op paaltjes voor het rooster onder geplaatst.
iDD

Ik heb mn kentekenplaat op paaltjes voor het rooster onder geplaatst.
iDD
- Ralph-cooper
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ben benieuwd naar het eindresultaat MaVaEe, ziet er nu nog een beetje maf uit met die zwarte grille en al dat chroom eronder
Ik heb zelf me plaat aan dat kleine rooster ge-tiewrapped, ben ook wel nieuwsgierig naar de oplossing van iDarkDesign.
Hoe ik het heb gedaan:

Ik heb zelf me plaat aan dat kleine rooster ge-tiewrapped, ben ook wel nieuwsgierig naar de oplossing van iDarkDesign.
Hoe ik het heb gedaan: