RD' MINI Cooper Parklane
- parklaneworks
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- robertdresen
- One wheel wonder
- robertdresen
- One wheel wonder
Bericht
Matzwarte Cooper S
Ik ben een half jaartje in Milaan aan het studeren (op universita Bocconi)
en Milano is een echte MINI stad, wat rijden hier veel dikke MINI's rond zeg, clubman alsof hij al 10 jaar uit is, echt op iedere hoek staat hij! Deze matzwarte cooper s wilde ik jullie niet onthouden, mss een idee voor een van jullie met een zwarte MINI(Wint;)

en Milano is een echte MINI stad, wat rijden hier veel dikke MINI's rond zeg, clubman alsof hij al 10 jaar uit is, echt op iedere hoek staat hij! Deze matzwarte cooper s wilde ik jullie niet onthouden, mss een idee voor een van jullie met een zwarte MINI(Wint;)

- PPCS
- Volledig MINI minded!
Bericht

Tja nu ik die clubman regelmatig zie rijden blijft ie wel jeuken hoor. Het is echt een gave bak. Jammer dat ie toch wel wat duur wordt als je m een beetje aankleedt. Blijf de leuke foto;s doorsturen!!!
Gr,
PP
ps ben vandezomer regelmatig aan t comomeer te vinden, dus wellicht daar een mini meet

Tja nu ik die clubman regelmatig zie rijden blijft ie wel jeuken hoor. Het is echt een gave bak. Jammer dat ie toch wel wat duur wordt als je m een beetje aankleedt. Blijf de leuke foto;s doorsturen!!!
Gr,
PP
ps ben vandezomer regelmatig aan t comomeer te vinden, dus wellicht daar een mini meet

- robertdresen
- One wheel wonder
- robertdresen
- One wheel wonder
Bericht
Nieuw record......
Man man man die cooper wordt steeds zuiniger,
vandaag getankt (wel octaangehalte 100, dat hebben ze hier in Italia)
en de range was 730 km op een tank, het lijkt we een diesel zo!

vandaag getankt (wel octaangehalte 100, dat hebben ze hier in Italia)
en de range was 730 km op een tank, het lijkt we een diesel zo!

Onze sponsors