toch nog even een paar foto'tjes van de inbraak van een paar weken terug...
en dan alleen voor een paar schoenen

Als enige getuige heb ik mijn mascotte

maargoed alles is weer gemaakt en met €45 eigen risico valt het dan allemaal nog wel mee...
Hij heet Peppie wat weer af stamt van Pepper WhiteBlont-007 schreef:Hoe heet je knuffie??![]()
Gaat het weer goed met em?
Hij zal best geschrokken zijn.
Maar wel balen zeg, je arme MINI zo beschadigen.
Bah dikke vinger van mij!!
haha ja! ik kreeg nieuwe strepen omdat ik dus een nieuwe motorkap heb, maar daarzaten luchtbelletjes onder, en was dus niet netjes... Nu hadden ze nieuwe besteld en me oude er af gehaald, maar hadden ze 2 linkse besteld;) erg dom maargoed morgen komen ze weer binnenIvo schreef:Ziet er bijzonder goed uit. Waar zijn de strepen op je motorkap trouwens gebleven?
Hey Jens,c00per schreef:
Vanaf zaterdag worden me winterslofjes getest voor een weekje naar Oostenrijk!!![]()
![]()
Heej marss ben naar Fügen toe geweest, en ben snachts hier weggereden, doe wegen weet ik niet precies dat verteld mijn tomtom me allemaalmarss schreef:Hey Jens,c00per schreef:
Vanaf zaterdag worden me winterslofjes getest voor een weekje naar Oostenrijk!!![]()
![]()
waar ga je heen? Hoe laat vertrek je?
Ik vertek of vrijdagavond of zaterdagochtend vroeg richting Oostenrijk (Venlo de "kleine" grens over, meteen de 61 ( ook wel de 6 genoemd), tot aan hockenheim. Heilbron aanhouden naar Crailsheim, Daar de 7 op, helemaal naar beneden Reutte/Füssen. Eindbestemming: Fiss/Serfaus
Vandaag nog even contact gehad. Echt VETTE sneeuw op dit moment!!!!
BTW: velgjes zien er in het zwart ook cool uit!!!
marss
Onze sponsors