JP's MINI VERKOCHT!
- Fred
- Volledig MINI minded!
Bericht
Goeie keuze die velgen, maar zijn ze beschikbaar met steek 4x100? Anders moet je nog es rekening houden met adapters en dan verminder je je et waarde waardoor je velgen nog meer buiten komen. 8j is een mooie breedte, met de juiste et kan dat de kassen heel mooi vullen. In feite kan je nog breder gaan dan 215, maar als je de banden mooi getrokken wil is 215/35 18 een goeie keuze.
- Jean-Pierre
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
@Coendek Ik wil idd mijn wagen nog verlagen. Maar mischien enkel met veren. Die velgen boer kon tot 4 cm met veren mis al wel genoeg met 8J Velgjes
Maar zo aan jou reacties te horen ga ik dan maar voor rondom 8 J zou zonde zijn als ik de wagenniet meer kan verlagen natuurlijk
@Fred: Thanks Ja de velgen zijn leverbaar in 4*100! Daar was ik blij mee! en ik ga voor de 215/35-18 banden lopen ze mooi naar binnen.
@Speedy Jep het zijn de Dotz mugello jep ik wacht even af of ik ze ook via mijn werk kan krijgen(Scheelt weer een behoorlijke duit
)
Thanks
IK hoop ze zo snel mogenlijk er onder te monteren. IK wacht met smacht op de prijsopgave van mijn werk!
Thanks voor al jullie reacties!!!

@Fred: Thanks Ja de velgen zijn leverbaar in 4*100! Daar was ik blij mee! en ik ga voor de 215/35-18 banden lopen ze mooi naar binnen.
@Speedy Jep het zijn de Dotz mugello jep ik wacht even af of ik ze ook via mijn werk kan krijgen(Scheelt weer een behoorlijke duit

Thanks
IK hoop ze zo snel mogenlijk er onder te monteren. IK wacht met smacht op de prijsopgave van mijn werk!

Thanks voor al jullie reacties!!!
- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
- Jean-Pierre
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
IK moet idd even kijken naar de juiste ET HEEL belangrijk!
Volgens mij hield de velgenboer een ET van 38 aan. Als het niet past is het zijn probleem. Maar nu ik ze waarschijnlijk via werk haal is het mijn probleem zou het lukken denken jullie ET38?'
Alvast bedankt voor de reacties!!

Alvast bedankt voor de reacties!!

- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
- Jean-Pierre
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Maar met 8J komt er dus aan iedere kant een stukje bij toch? Zit er nog veel ruimte tussen jou velg en je binnenkast van je auto?
Als ik het goed begrijp komen de wielen dan ietsje krapper aan de binnenkant en steken ze nog iets meer uit
Zou jij het aandurven Maaij?
Thanks voor je reactie!
Kijk bij jou liggen je velgen echt dik er onder!!! Netjes hoor!Maaij schreef:Ik heb ET52 +15mm spacers = ET37, wel met een 7j velg.
Maar met 8J komt er dus aan iedere kant een stukje bij toch? Zit er nog veel ruimte tussen jou velg en je binnenkast van je auto?
Als ik het goed begrijp komen de wielen dan ietsje krapper aan de binnenkant en steken ze nog iets meer uit

Zou jij het aandurven Maaij?
Thanks voor je reactie!
- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
- Jean-Pierre
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Ja volgens Korst banden moesten er mis wel kleine aanpassingen gebeuren. Want bij Korst banden gaan ze net iets verder als normaal. Ik heb ook een aantal vrienden en collega's en die hebben daar ook altijd velgen en verlaging gehaald. Altijd goed geholpen daar. Maar ja nu is het de keuze Goedkoop zelf doen en via mijn werk de velgen laten leveren. Of duurkoop en bij korstbanden laten leveren en monteren(zat er voor die prijs die ik opvroeg erbij)
Thanks voor de reactie's
Volgens mijn velgenboer: Korst banden fijnaart wel. Zelfs zijn de velgen te leveren in 9J. Ik weet het ook niet. IK heb zaterdag doorgegeven op mijn werk en daar moet ik het nog van horen. Maar ik moet gewoon 8J hebben! ik wil net iets dikker dan de meeste hebbenMurcie schreef:Volgens mijn research zijn de Dotz mugello er helaas niet in 4x100 18 inch, Wel de 17 inch maar die zijn te klein zeker bij een rand velg
![]()
Murcie

Thanks voor de reactie's
Onze sponsors