Mooie foto's Ivo, het is altijd grappig om naast een mede mini rijder te parkeren.
Gr Kim
De nieuwe ... van Géraldine en Ivo - Check pag. 65!
- Maaij
- King of the Groupbuy
- Contacteer:
- Ivo
- Volledig MINI minded!
Bericht
Vandaag met de MINI naar vliegveld Weeze in Duitsland geweest om mijn moeder en zusje op te halen. Gelijk even een paar foto's gemaakt en vrijdag bij het wegbrengen de topsnelheid even uitgetest op een leeg stukje Autobahn: 203 km/h op de digitale teller.
Hier de foto's:

Hier de foto's:

- Kim Cooper
- Be Mini
Bericht
Wederom weer leuke foto's Ivo. Bij de eerste drie foto's een mooie groene omgeving met verschillende kleuren groen
. Hoe hoog was de snelheid op de analoge snelheidsmeter dan, zit daar veel verschil in?
Gr Kim

Gr Kim
- Ivo
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik geloof dat de analoge meter niet of nauwelijks afwijkt van de digitale, maar ik kijk eigenlijk nooit naar die klok in het midden. De teller wijkt trouwens vrij weinig af van de echte snelheid in vergelijking met de meeste andere auto's. Meer dan een kilometertje of zes scheelt het niet in vergelijking met de TomTom bij 200 km/h.Kim Cooper schreef:Hoe hoog was de snelheid op de analoge snelheidsmeter dan, zit daar veel verschil in?

- maus105
- Bonkey
- Kim Cooper
- Be Mini
Bericht
Oke,
Vorige maand heb ik samen met m'n ouders
over de duitse autobahn gesheest. Me moeder vond het niet zo geweldig (houd niet zo van die hoge snelheden), helaas kwam de afrit bij leer in zicht en moesten we in de ankers (wij haden ook over de 200 op de teller).
Wat me wel opvalt is dat de mini totaal niet begon te trillen of zo, ze lag als een blok op de weg.
Gr Kim
Vorige maand heb ik samen met m'n ouders

Wat me wel opvalt is dat de mini totaal niet begon te trillen of zo, ze lag als een blok op de weg.
Gr Kim
- Ivo
- Volledig MINI minded!
Bericht
Na lange tijd weer eens twee kleine modjes aan de MINI: op beide zijkanten een handtekening van John Cooper en een logootje met een Union Jack en een geblokte vlag (bedankt voor het idee MarjoleinArt en Fastbunny
). Ok, het is geen hele ingrijpende verandering, maar het ziet er wel leuk uit naar mijn mening:

- witteparel
- Leerling Mini lid
- Contacteer:
Bericht
Mooie puntjes op de I(vo)!! Vooral de handtekening vind ik mooi. Mooie foto's en ook nog is genomen in een voor mij geen onbekende omgeving.
Ciao
Frank

Ciao
Frank