Eind april weer eens 2 weekjes in de de Ardennen gebivakkeerd. Leek wel zomervakantie, wat een temperaturen
Om diverse redenen weinig leuke foto's kunnen maken. Het was zo warm dat ik er gewoon geen zin in had, maar ook omdat de Clubman er met dank aan de enorme hoeveelheden stuifmeel meestal zo bij stond :
De enorme spijker die na een dag in mijn bijna nieuwe ContiSport zat hielp ook niet mee om lekker een eindje te gaan toeren.
Waarschuwingssysteem voor te lage bandenspanning werkt in ieder geval goed
Gelukkig zat de spijker midden in het loopvlak (dus goed te repareren) en liep de band maar langzaam leeg zodat er nog wel gereden kon worden. Wel elke dag ff checken en om de dag weer op spanning brengen. Reparatie wel tot thuiskomst uitgesteld, ik had weinig zin om met een Belgische bandenboer of MINI-dealer in het Frans in discussie te gaan dat een runflat wél gerepareerd kan worden.
Onze jongste Beardie moest natuurlijk nog wel even poseren bij de auto:
In Durbuy zagen we nog zijn bruine Belgische broertje:
En weer klaar voor vertrek:
Gister de band laten plakken en net de Clubman opgehaald van de schadehersteller.
Bij aanschaf zaten er al diverse gebruikssporen op de auto, waarbij met name de motorkap erg lelijk was met putjes en steenslag. Na een fikse put in de clubdoor enkele weken terug (dank mede automobilist ) maar besloten alles op te laten knappen. Dus alle putjes uitgedeukt (zonder spuiten), krasjes weg gepolijst en de motorkap een total make over (mét spuiten).
Hij staat er dus weer spik en span bij Binnenkort dus maar weer eens echte foto's schieten.