Dr. Evil,, (Nieuws) zie pagina.
- Daveke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Ragnar
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- BurnoutBram
- Volledig MINI minded!
Bericht
Nou nee. Ik sluit me aan bij Dr. Evil. Als je het laat wrappen kun je dezelfde half matte kleur folie gebruiken waardoor het lijkt alsof het origineel zo is. Terwijl dit bij spuiten een stuk moeilijker is.
- Dr. Evil
- Be Mini
Bericht
Idd !
plus wat ik bedoelde met dubbel,, voor spuiten geef je 2x zoveel uit dat wrappen, en dat maakt natuurlijk niet uit,, maar ik denk zelf dat wrappen mooier gaat worden
MiniOneD schreef:Nou nee. Ik sluit me aan bij Dr. Evil. Als je het laat wrappen kun je dezelfde half matte kleur folie gebruiken waardoor het lijkt alsof het origineel zo is. Terwijl dit bij spuiten een stuk moeilijker is.
Idd !

- Dr. Evil
- Be Mini
Bericht
And yeah, Its pretty damn hard to keep it swirl free,, Black gets dirty very fast, even faster where I life !!
But I bought alot of nice products to keep it clean ! But first I need to find the time to Dap it
Thanks man !!Sportspack Mark schreef:stunning car! all black is amazing. Bet its hard to keep clean and swirl free

And yeah, Its pretty damn hard to keep it swirl free,, Black gets dirty very fast, even faster where I life !!
But I bought alot of nice products to keep it clean ! But first I need to find the time to Dap it

- Daveke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Absoluut niet, ik heb zelf al vaak genoeg geprobeerd iets te wrappen, en dat ziet er werkelijk niet uit in vergelijking met spuiten.
Hoe wil je trouwens rond die schroefgaten gaan wrappen.. ga je daar uitsnijden?
Ik snap sowieso niet waarom je zeurt over kleurverschil, als je alles in een keer laat spuiten moet je wel een behoorlijk blinde spuiter hebben als ie dan niet alles in de zelfde tint spuit.. En daarbij, er zijn genoeg jongens te vinden die voor hele schappelijke prijzen zeer goed spuitwerk leveren.
Ik wist het wel.. als je dadelijk je hele auto gaat polijsten, en alles er tiptop uit wil laten zien, zou ik niet op die paar tientjes meer of minder kijken om ook je interieur er goed uit te laten zien. Wrappen is en blijft "half" werk
Hoe wil je trouwens rond die schroefgaten gaan wrappen.. ga je daar uitsnijden?
Ik snap sowieso niet waarom je zeurt over kleurverschil, als je alles in een keer laat spuiten moet je wel een behoorlijk blinde spuiter hebben als ie dan niet alles in de zelfde tint spuit.. En daarbij, er zijn genoeg jongens te vinden die voor hele schappelijke prijzen zeer goed spuitwerk leveren.
Ik wist het wel.. als je dadelijk je hele auto gaat polijsten, en alles er tiptop uit wil laten zien, zou ik niet op die paar tientjes meer of minder kijken om ook je interieur er goed uit te laten zien. Wrappen is en blijft "half" werk
- BurnoutBram
- Volledig MINI minded!
Bericht
Die schroefgaten moeten niet open zijn. bij mij zitten er geen schroeven in en er rammelt niets. Als je degelijke folie neemt en je neemt je tijd ervoor kan het wel netjes worden. Het zit hem in de moeite. Je kan ook wat gaan zwaaien met Motip busjes maar daar wordt niemand prettig van.
Zoiets netjes wrappen is in mijn ogen zeker zo goed en mooi als spuiten
Zoiets netjes wrappen is in mijn ogen zeker zo goed en mooi als spuiten

Onze sponsors