Jcw + 17" pullie
Is idd niet goedkoop achteraf, ben wel weer blij als hij straks weer goed is
Koenv R53 PW-> wieltjes
- Adrenalin Junkie
- Volledig MINI minded!
- Locatie: Noord Holland
Bericht
Hoeveel km heb je erop staan en wat voor reden geven ze op dat die ketting gebroken is? Toch vreemd niet?
En wat voor compressor zat er op dan?
En wat voor compressor zat er op dan?
MINI COOPER S R53 pre-facelift


- Koenv
- Volledig MINI minded!
- Locatie: Wateringen
Bericht
De Mini heeft 95K gelopen, exacte oorzaak kan Pieter niet aangeven!
De compressor welke erop gegaan was was een JCW compressor met 17" Pullie.
Net mijn eigen compressor gebracht en 2 foto's gemaakt van hoe ze er nu bij staat


De compressor welke erop gegaan was was een JCW compressor met 17" Pullie.
Net mijn eigen compressor gebracht en 2 foto's gemaakt van hoe ze er nu bij staat



R53 MCS HB / Pepper White
- mushrop
- Volledig MINI minded!
- Locatie: Amstelveen
Bericht
sjezus Koen, da's effe flink k*t zeg.
Mss heb ik er overheen gelezen, maar waarom weer je stock compressor er op?

Mss heb ik er overheen gelezen, maar waarom weer je stock compressor er op?
MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

- Woosh!
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Locatie: De glazen stad
Bericht
x2.. dat heb je nog niet verklaardmushrop schreef:Mss heb ik er overheen gelezen, maar waarom weer je stock compressor er op?

The Transporter - "Always on a mission.."
The exes:
- Subaru Forester 2.0XT AWD A/T (04/2003)
- Mazda MX-5 1.8i 16V Touring (05/2000)
The one that started it all...
- MINI One D (11/2009)

The exes:
- Subaru Forester 2.0XT AWD A/T (04/2003)
- Mazda MX-5 1.8i 16V Touring (05/2000)
The one that started it all...
- MINI One D (11/2009)

- spenki
- Sponsor
- Contacteer:
- Locatie: Enschede
Bericht
Hoi Koen:
Dat is mooi balen zeg.
Ik heb dit ook al 2x gehad maar beide keren geen andere schade dan alleen
de ketting en alle tandwielen en spanner vervangen.
En olie pomp huis vervangen want die was ook beschadigd.(maar kostte weinig).
Ik moet er wel bij vertellen dat het beide keren ook getunede Mini's waren en dat
vond ik wel vreemd
Ze hadden er beiden ook een andere polie op zitten dan standaard en ook rond de 100.000 km gereden.
Vermoedelijk rekken de kettingen toch behoorlijk uit icm tuning en km stand rond de ton.
In ieder geval succes met de reparatie, maar dat zal wel goed komen.
Gr Roy
Dat is mooi balen zeg.
Ik heb dit ook al 2x gehad maar beide keren geen andere schade dan alleen
de ketting en alle tandwielen en spanner vervangen.
En olie pomp huis vervangen want die was ook beschadigd.(maar kostte weinig).
Ik moet er wel bij vertellen dat het beide keren ook getunede Mini's waren en dat
vond ik wel vreemd

Ze hadden er beiden ook een andere polie op zitten dan standaard en ook rond de 100.000 km gereden.
Vermoedelijk rekken de kettingen toch behoorlijk uit icm tuning en km stand rond de ton.
In ieder geval succes met de reparatie, maar dat zal wel goed komen.
Gr Roy
- Woosh!
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Locatie: De glazen stad
Bericht
das geen reden, hup terug dat ding


das geen reden, hup terug dat ding


The Transporter - "Always on a mission.."
The exes:
- Subaru Forester 2.0XT AWD A/T (04/2003)
- Mazda MX-5 1.8i 16V Touring (05/2000)
The one that started it all...
- MINI One D (11/2009)

The exes:
- Subaru Forester 2.0XT AWD A/T (04/2003)
- Mazda MX-5 1.8i 16V Touring (05/2000)
The one that started it all...
- MINI One D (11/2009)

- Woosh!
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Locatie: De glazen stad
Bericht
dus: als je gaat tunen, rond de ton ketting vervangenspenki schreef:Hoi Koen:
Dat is mooi balen zeg.
Ik heb dit ook al 2x gehad maar beide keren geen andere schade dan alleen
de ketting en alle tandwielen en spanner vervangen.
En olie pomp huis vervangen want die was ook beschadigd.(maar kostte weinig).
Ik moet er wel bij vertellen dat het beide keren ook getunede Mini's waren en dat
vond ik wel vreemd![]()
Ze hadden er beiden ook een andere polie op zitten dan standaard en ook rond de 100.000 km gereden.
Vermoedelijk rekken de kettingen toch behoorlijk uit icm tuning en km stand rond de ton.
In ieder geval succes met de reparatie, maar dat zal wel goed komen.
Gr Roy

The Transporter - "Always on a mission.."
The exes:
- Subaru Forester 2.0XT AWD A/T (04/2003)
- Mazda MX-5 1.8i 16V Touring (05/2000)
The one that started it all...
- MINI One D (11/2009)

The exes:
- Subaru Forester 2.0XT AWD A/T (04/2003)
- Mazda MX-5 1.8i 16V Touring (05/2000)
The one that started it all...
- MINI One D (11/2009)

Onze sponsors