Nou dat is jammer ....
Profiel van de 912 is niet echt mooi maar cuppen doen ze veel minder snel als een v profiel . Profiel zie je toch nauwelijks op de auto.
Die s drive vind ik heeeeeel mooi en wil ik ook een keer proberen.
Greg's JCW Coupé -> Akrapovic soundclip/movie p47!
- GregBem
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Ja ik ga de S-drives proberen... Heb nog even tijd om ze te bestellen... Nog 6 weken wachten op de velgenspeedy schreef:Nou dat is jammer ....
Profiel van de 912 is niet echt mooi maar cuppen doen ze veel minder snel als een v profiel . Profiel zie je toch nauwelijks op de auto.
Die s drive vind ik heeeeeel mooi en wil ik ook een keer proberen.

BEM-Shop.com - Exclusive MINI Accessories. Webshop back online spring 2015!
MINI Antwerp Store. LIFE is in your hands. Voor onze actuele stocklijst, klik HIER!
MINI Antwerp Store. LIFE is in your hands. Voor onze actuele stocklijst, klik HIER!
- GregBem
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Neen klopt... 
Kan verklappen dat het een 7,5x18" ET38 velg wordt
En de band zal dus een Yokohama S-drive 215/35 worden
Teaser:

Kan verklappen dat het een 7,5x18" ET38 velg wordt

En de band zal dus een Yokohama S-drive 215/35 worden

Teaser:

- pocket rocket
- Bijna verslaafd
- Blue Chaser
- Volledig MINI minded!
- GregBem
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Nope! Sparco zou ik alleen handschoenen van kopen, meer nietYakkoox schreef:Sparco Assetto Gara?

- GregBem
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Om de wheelgap straks niet te groot te hebben met de zomerwielen, heb ik toch maar een schroefsetje besteld.
Het gaat om de EVO-III van Cobra.
Omdat ik heel tevreden was van het comfort van de Cobra-vering, heb ik gekozen voor hun schroefset waar prijs kwaliteit hoogop staat.
Begin April mag ik ze verwachten, hopelijk komen dan ook ongeveer de zomerwielen binnen!
Heb ook mijn openingstopic een keer aangepast met alle gegevens/aanpassingen/wishlist van de MINI
Het gaat om de EVO-III van Cobra.
Omdat ik heel tevreden was van het comfort van de Cobra-vering, heb ik gekozen voor hun schroefset waar prijs kwaliteit hoogop staat.

Begin April mag ik ze verwachten, hopelijk komen dan ook ongeveer de zomerwielen binnen!

Heb ook mijn openingstopic een keer aangepast met alle gegevens/aanpassingen/wishlist van de MINI

- mushrop
- Volledig MINI minded!
Bericht
EVO III had ik ook en die was echt helemaal top! Congrats! 

MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

- GregBem
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Vandaag paar mod's uitgevoerd...
... deze bumper update had ik al lang liggen... dacht dat ik de bumpert zou moeten verwijderen maar met wat rukken -like usual- ging het ook!
Voorheen:

Na:

... en dan de handremhendel en pook die ik al een poos had liggen.

... deze bumper update had ik al lang liggen... dacht dat ik de bumpert zou moeten verwijderen maar met wat rukken -like usual- ging het ook!

Voorheen:

Na:

... en dan de handremhendel en pook die ik al een poos had liggen.

Laatst gewijzigd door GregBem op 04 mar 2012, 18:08, 1 keer totaal gewijzigd.
- MartijnGizmo
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik moest ff een paar pagina's terug om het verschil te vinden, maar die bumper is daar wel van opgeknapt!