mijn ouders en ik zijn tot een besluit gekomen om de mini te verkopen.
en bij een mooi bod mag hij weg.
eventueel word hij nog origineel gemaakt op de einddemper na.
ik maak binnen kort ook een topic te koop aan.
einde mini one hellaas snik snik
- nikkwaus
- Mod virus alert!
- Casper
- Volledig MINI minded!
Bericht 
mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
Re: Nikkwaus slammed R50 afgesleept en toto ?
Als die total is kan je hem dan niet beter naar de sloop brengen? 

mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
- nikkwaus
- Mod virus alert!
Bericht
Re: einde mini one hellaas snik snik
sloop geeft er bijna niks voor.
en als er een lief hebber of een handelaar die kan die dan eventueel met winst verkopen nog.
en aan gezien ik diesel wil gaan rijden en snel weer de weg op wil word hij zo verkocht.
enigste wat ik nog wil doen is hem groten deels origineel maken.
en als er een lief hebber of een handelaar die kan die dan eventueel met winst verkopen nog.
en aan gezien ik diesel wil gaan rijden en snel weer de weg op wil word hij zo verkocht.
enigste wat ik nog wil doen is hem groten deels origineel maken.
- Casper
- Volledig MINI minded!
Bericht 
Zou zo iets proberen als ik jou was, kan je eraf halen wat je wilt en de rest met zo'n opkoper mee geven. geven er vaak meer voor dan een sloper
http://www.autoophaalservice.nl/?gclid= ... 3god6RAAvQ" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.autoophaalservice.nl/?gclid= ... 3god6RAAvQ" onclick="window.open(this.href);return false;

- biermagnaat
- Volledig MINI minded!
Bericht
Verpats alle losse onderdelen en audio en koop een ruilblok terug.
- nikkwaus
- Mod virus alert!
Bericht
hij word orgineel gemaakt en dan word hij verkocht de lose onderdelen zoals schroefset en beplaating om audio op te zeten en accu bak en al word los verkocht.
- franklyn85
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik las net je ongeluk met de mini balen kerel
Maar je kam ook Sam bellen misschien dat die een oplossing heeft

Maar je kam ook Sam bellen misschien dat die een oplossing heeft
burn rubber not your soul

- nikkwaus
- Mod virus alert!
Bericht
ik heb alles al overweegt nieuwe motor blok enz enz.
alleen aangezien ik toch snel de weg op wil en diesel wil gaan rijden word de mini in bijna originele staat verkocht.
en ik heb ook al een auto/busje op het oog maar helaas geen mini.
ik ben op het moment aan het zoeken naar een opel combo.
wand de mini diesel de goedkoopste op marktplaats licht al iets boven mijn budget en je weet niet wat je koopt met de goedkoopste van marktplaats.
en omdat ik al verschilde keren heb gerijde met een combo en dat bevalt behoorlijk goed.
zo wat ik nu kan zeggen is ik wil ooit weer echt een mini!
alleen aangezien ik toch snel de weg op wil en diesel wil gaan rijden word de mini in bijna originele staat verkocht.
en ik heb ook al een auto/busje op het oog maar helaas geen mini.
ik ben op het moment aan het zoeken naar een opel combo.
wand de mini diesel de goedkoopste op marktplaats licht al iets boven mijn budget en je weet niet wat je koopt met de goedkoopste van marktplaats.
en omdat ik al verschilde keren heb gerijde met een combo en dat bevalt behoorlijk goed.
zo wat ik nu kan zeggen is ik wil ooit weer echt een mini!
- Casper
- Volledig MINI minded!
Bericht 
Waarom wil perse een diesel heb je werk inmiddels, dan zou het rendabel zijn ivm hogere maandlasten diesel kost je een stuk meer in de maand aan wegenbelasting en verzekering. Maar dat zal je wel weten suc6 met de afwikkeling. En jammer dat je geen Mini meer neemt.

- nikkwaus
- Mod virus alert!
Bericht
ik heb geen werk maar aan gezien ik tussen de 20 en 30 duizend per jaar rij is diesel voordeliger.
als het in de toekomst beter zal gaan en ook meer geld zou hebben dan ga ik zekker een mooie mini kopen haha.
als het in de toekomst beter zal gaan en ook meer geld zou hebben dan ga ik zekker een mooie mini kopen haha.
- Raj
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Zo goedkoop is de diesel tegenwoordig ook niet meer..nikkwaus schreef:ik heb geen werk maar aan gezien ik tussen de 20 en 30 duizend per jaar rij is diesel voordeliger.
- Batje
- Volledig MINI minded!
Bericht
20-30.000 km per jaar.... Wtf doe jij dan. Drugsruns naar duitsland ofzo. Dat haal ik net en ik gebruik hem als woon werk verkeer 95 km per dag en 2x per jaar op vakantie.
Onze sponsors