Gelukkig alles oke met jou.. Mazzel dat het op de ruit enkel is, die is namelijk zo vervangen en niet ergens op je motorkap.. was je veel verder van huis ;s
p.s. ik zou persoonlijk niet naar carglass gaan, die maken er echt prutswerk van. lees er maar eens op na, extreem veel slechte reviews including my own..
=> MaVaEe's BRG! <=
- Sepp
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht

"We've got a thing that's called...MINI love"
Jeeee...hier schrik ik ff van. Ik heb zelf al veel ruitschades meegemaakt met m'n MINI's (6e voorruit vervangen over 2 MINI's in 5 jaar). Maar zoiets heftigs als dit???
Gelukkig konden ze het oplossen met je ogen in het ziekenhuis. De MINI komt wel weer goed. Maar zonde. Sterkte ermee en succes met de verdere afhandeling. En ik adviseer je ook om voor de ruitvervanging naar je dealer te gaan. Ik heb alle ruitenvervangbedrijven al eens geprobeerd en alleen de dealer kon mij tot 3 keer toe tevreden stellen. Alle anderen hebben meer schade aangericht dan dat ik er wat aan had.

Laatst gewijzigd door Sepp op 13 jan 2009, 19:08, 1 keer totaal gewijzigd.

"We've got a thing that's called...MINI love"
- kwiebje
- Volledig MINI minded!
Bericht
Dat is niet mis maarten!! Hopelijk heb je verder geen schade aan je ruit. Sterkte met je ogen en hoop voor je dat er geen glas meer in zit.....Dat is echt een enorme klapper geweest! Zou ook gaan kijken wat de mogelijkheden zijn voor de schade te verhalen en of je er achter kan komen wat het geweest is!
Sterkte er mee kerel!!
Sterkte er mee kerel!!
- MaVaEe
- Koeien-teller
Bericht
Thanks voor de tips over carglass. Zal morgen eens zien hoe we dit het best kunnen oplossen.
Ik heb net mn mini in mn pa zn loods naar binnen gereden en nog wat foto's bij goed licht gemaakt. Er zit een zwarte veeg op de ruit net voor de grote impact. Kan bijna niet anders dan dat dit een blok asfalt is geweest.ossie1972 schreef:Jeetje, dat is echt schrikken...![]()
Tja, half Nederlands wegennet is stuk gereden met de vorst, grote kans dat het een stuk asfalt is geweest.
Succes met het herstellen.
Ossie
Thanks voor de tips over carglass. Zal morgen eens zien hoe we dit het best kunnen oplossen.

- ginoceros
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Klote man en veel succes met het bekomen vd schrik !
Heb iets dergelijks wel eens meegemaakt doordat een vrachtwagen op de snelweg over een stuk steen reed dat vervolgens gelanceerd werd tegen mijn auto. Je weet niet wat je overkomt en schrikt je rot !
Heb iets dergelijks wel eens meegemaakt doordat een vrachtwagen op de snelweg over een stuk steen reed dat vervolgens gelanceerd werd tegen mijn auto. Je weet niet wat je overkomt en schrikt je rot !
- MaVaEe
- Koeien-teller
Bericht
Hier nog paar foto's onder wat beter licht. Je kan ook duidelijk de zwarte streep zien die ik bedoel.
Ik heb ook geprobeerd om te laten zien hoe diep die kuil is. Ongeveer 5 cm diep namelijk!
Als ik wat harder gereden had lag het waarschijnlijk op mn schoot...
Ohja meteen maar even gebruik maken van de gelegenheid!
Mn nieuwe MOD orciari airintakes zitten erop!

Ik heb ook geprobeerd om te laten zien hoe diep die kuil is. Ongeveer 5 cm diep namelijk!

Als ik wat harder gereden had lag het waarschijnlijk op mn schoot...

Ohja meteen maar even gebruik maken van de gelegenheid!

Mn nieuwe MOD orciari airintakes zitten erop!

Laatst gewijzigd door MaVaEe op 13 jan 2009, 22:15, 2 keer totaal gewijzigd.
- Jean-Pierre
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Tering dat klinkt allemaal klote zeker weten!
Gelukkig is alles oke met u nou en die auto komt altijd pas daarna natuurlijk! succes met de afhandeling.
Sterkte!
PS intaks zijn echt VETTT!!!!!
Gelukkig is alles oke met u nou en die auto komt altijd pas daarna natuurlijk! succes met de afhandeling.
Sterkte!

PS intaks zijn echt VETTT!!!!!

- Kees en Annet
- Racende reporter
Bericht
Jeetje Maarten,
Dat is schrikken geweest.
Gelukkig dat je zo bij de tijd bent gebleven om je auto op een rustige manier aan de kant te zetten.
Met je ogen alles goed??
In deze tijd ligt het asfalt inderdaad erg los op de weg, maar dit is wel erg extreem. (kan het geen beest geweest zijn)
Sterkte met de afhandling van de schade.
Annet
Dat is schrikken geweest.

Gelukkig dat je zo bij de tijd bent gebleven om je auto op een rustige manier aan de kant te zetten.
Met je ogen alles goed??
In deze tijd ligt het asfalt inderdaad erg los op de weg, maar dit is wel erg extreem. (kan het geen beest geweest zijn)
Annet

- MaVaEe
- Koeien-teller
Bericht

Het is bijna zeker een stuk asfalt geweest. De zwarte veeg die je ziet lijkt erg op teer namelijk.
Het was zeker even schrikken. Met mn ogen alles weer OK.BMW X3 schreef:Jeetje Maarten,
Dat is schrikken geweest.![]()
Met je ogen alles goed??
Annet

Het is bijna zeker een stuk asfalt geweest. De zwarte veeg die je ziet lijkt erg op teer namelijk.
- the blue lobster
- Niko N.
- Contacteer:
Bericht
Heftig allemaal Maarten.
Laat je ogen na een tijdje nog even controleren. (Zelf eens metaal deeltjes in mijn oog gehad)
Oja, stuur een klacht naar de wegbeheerder, stel prutsers met al die losse zooi.

Laat je ogen na een tijdje nog even controleren. (Zelf eens metaal deeltjes in mijn oog gehad)
Oja, stuur een klacht naar de wegbeheerder, stel prutsers met al die losse zooi.

" Good pictures can be planned, great pictures just happen "

- BRG
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Zoooooo, Maarten dat is niet misselijk zeg. Gelukkig heb je zelf geen blijvende schade opgelopen. Ik had gisteren met de Alfa een stuk ijs dat van een trailer afwaaide, ook heel de ruit gesneuveld, maar die bleef gelukkig nog wel heel. Dit is ff een tandje meer. Sterkt met het herstel. Groet, Huib
Onze sponsors