Je pakt het gelijk goed aan!
Het is wel geld maar uiteindelijk heb je strakkies weer een nette ride. Met wat extra gespoten onderdelen.
Maar wordt nou niet paranoid als je later ergens de wagen achter moet laten op een parkeerplaats. Ik ken dat gevoel...it sucks.
Enne een goeie spuiter kan een kenner echt misleiden hoor.
@ Rini - Dat onderhandelen is goed gekomen hoor Rini , tis een zacht prijsje geworden ..
@ Kuijt - Cruijff had gelijk Kuijt ..
@ Menno - Dat meen je niet joh , je bedoeld het zwart van je motorkap af ..
Ik zou het niet doen , hij is nu juist zo persoonlijk en one of a kind ..
@ Pretty - Jah he , dat paars dat doet het hem !!
@ Ossie - Dat Paranoide gevoel zal wel ff blijven denk , tis namelijk niet de eerste keer ..
Ik zet hem ook niet overal weg , en kijk altijd waar ik hem naast zet ..
Meestal zet ik hem naast een dikke bak of een hele dure ..
Dat zijn vaak toch de mensen die iets om hun wagen geven , en dus ook niet aan de wagen van een ander gaan kloten ..
Maar je ziet het Ossie , dan gebeurd het dus nog ..
@ Blont - Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah mijn dakkie , gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaf ...
Laat maar weten wanneer , VAN HET WEEKEND MISSCHIEN !!!!!!!!
Inim, ook ik leef met je mee maar daar hebben we het gisteren al over gehad, hier was gisterochtend ook een dikke vette kras over de hele zijkant gevonden.
Vandaag ga ik naar de garage en dan kan ik hem morgen denk ik achterlaten, heb ik hem net voor het weekend terug!
Klopt er gaat een lampje branden , in de zeurbox was dat ..
Jij zit dus in het zelfde schuitje . bedankt man jij ook succes ..!!
Het valt me op dat er veel Mini's moetwillig beschadigd worden
Maar zo te zien vanaf de foto lijkt het me te vallen met de diepte. Maar het was tot op de grondlak zei je toch? Probeer eerst eens met Mequare's Scrats X Dat spul werkt echt goed. Ik had bij mijn aankoop ook een vrij goed zichtbare kras en die is nu helemaal weg.
Dat gaat helaas niet lukken Jean-Pierre , je zou de krassen in het echt moeten zien of anders voelen ..
Die zijn zeker niet weg te poetsen , ze zijn er echt diep in gezet ..
Zelfs de spuiter werd er triest van toen hij het zag ..
@ denizg - Ik weet het helaas niet , ik weet zelfs niet waar het precies gebeurd is ..
Laatst gewijzigd door Blue Chaser op 21 jan 2009, 17:19, 2 keer totaal gewijzigd.