Nou de berichten zijn goed en bmw laat daar ook autos doen dus ik ga sws voor little exhaust ...
Garantie is goed, ze hebben veel ervaring met mini's, en prijs technisch Top
FRENK'S.....JCW GP1309 FOR SALE
- franklyn85
- Volledig MINI minded!
Bericht
Laat het je wel wetenboris_brznjef schreef:donderdag altijd vrijfranklyn85 schreef:Altijd goed maar denk wel dat het doordeweeks wordboris_brznjef schreef:
als je een plekkie over hebt in de GP hobbel ik graag mee als catering service
burn rubber not your soul

- franklyn85
- Volledig MINI minded!
Bericht
Zo net aan de telefoon gezeten met iemand van little exhaust die kan wel wat met mijn GPtje.....
We gaan mijn midden pijp hergebruiken en de eindtips van de basstuck want dat zijn gewoon mooie onderdelen....

We gaan mijn midden pijp hergebruiken en de eindtips van de basstuck want dat zijn gewoon mooie onderdelen....

- BMX
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Gelukkig een goed bericht.. dacht heeeeeeeeeeeeel even: neeeee.. niet weer! 
Maar ben benieuwd naar t geluid straks!
Staat dr al een datum?

Maar ben benieuwd naar t geluid straks!

Staat dr al een datum?
MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer
) | bar-end mirrors
MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie

- franklyn85
- Volledig MINI minded!
- franklyn85
- Volledig MINI minded!
Bericht
Nou de afspraak is lkkr snel ik ga morgen 12 uur al me nieuwe uitlaat laten maken dusssss 

- BMX
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
lekker bezig!
MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
) | bar-end mirrors

- franklyn85
- Volledig MINI minded!
Bericht
We gaan het zien ben heeeel benieuwd naar die Duplex dempers de klanken op de film die Zijn prachtig
BMX schreef:lekker bezig!
We gaan het zien ben heeeel benieuwd naar die Duplex dempers de klanken op de film die Zijn prachtig

- franklyn85
- Volledig MINI minded!
Bericht
Zo vanmorgen uurtje of 10 gaan rijden naar Almelo en ik kwam er een uur of 12 aan... Koffie stond klaar na wat praten en luisteren naar de basstuck... kreeg ik te zien hoe hij de andere 14 mini's had voorzienvan uitlaten en nog wat porsche's en een ferrari was wel het echte werk.
to the point de basstuck was behoorlijk krom getrokken en het klote geluid was te verklaren....
na het doorslijpen van de catback ging hij een splitsing erop lassen en wat bochten uitzetten. Daarna wat puntlassen totdat alles goed op ze plek zat.
En tot slot heeft hij in ze geheel alles afgelast.
Toen hebben we de auto gestart en klonk meteen al een stuk dieper, ik heb wat heen en weeer gereden om te luisteren en ja dit was toch wel de beste sound voor mij.
hij wou zelf nog wat filmpjes en fotos maken dus wat heen en weer crossen en gassen klonk de Gp toch behoorlijk lkkr de klappen uit deze uitlaat zijn een stuk zwaarder en erg lkkr
Al met al ben ik heel tevreden over de werkwijze van de boys van Little exhaust je mag zel meedenken kijken aanwijzen hoe of wat......koffie is goed dus wat wil een mens nog meer......
Hier is een klein voorproefje KLEIN van de sound incl klappen voor de betere versie tot meets
to the point de basstuck was behoorlijk krom getrokken en het klote geluid was te verklaren....
na het doorslijpen van de catback ging hij een splitsing erop lassen en wat bochten uitzetten. Daarna wat puntlassen totdat alles goed op ze plek zat.
En tot slot heeft hij in ze geheel alles afgelast.
Toen hebben we de auto gestart en klonk meteen al een stuk dieper, ik heb wat heen en weeer gereden om te luisteren en ja dit was toch wel de beste sound voor mij.
hij wou zelf nog wat filmpjes en fotos maken dus wat heen en weer crossen en gassen klonk de Gp toch behoorlijk lkkr de klappen uit deze uitlaat zijn een stuk zwaarder en erg lkkr

Al met al ben ik heel tevreden over de werkwijze van de boys van Little exhaust je mag zel meedenken kijken aanwijzen hoe of wat......koffie is goed dus wat wil een mens nog meer......

Hier is een klein voorproefje KLEIN van de sound incl klappen voor de betere versie tot meets

- X-treme Mini
- Mod virus alert!
- Contacteer:
- franklyn85
- Volledig MINI minded!
Bericht
Nou geluid in de auto is wel aanwezig maar niet meer die irritanten resonatie alsof er iets aanloopt/trilt gewoon bij 100km/h een lkkre mooie diepe achtergrond brom iets meer als de JCW

- wernerisabelle
- Be Mini
Bericht
klapjes klinken mooi zeg!
heb je toevallig nog plaatjes geschoten tijdens het proces?
heb je toevallig nog plaatjes geschoten tijdens het proces?
Gr Werner
- franklyn85
- Volledig MINI minded!
Onze sponsors