FRENK'S.....JCW GP1309 FOR SALE
- Casper
- Volledig MINI minded!
Bericht
dat zijn dan in iedergeval 3 mini naar het zuiden. 2x een S en een Gp

mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna

mods: dual oil catch can. M7 Vortex carbon hoodscoop, Carbon zijpanels/ achterspoiler/dashboard/pook/middentunnel/deurgrepen binnen en buiten, JCW Carbon spiegelkappen JCW Remmen/lerder dashboard/spoilertrim/extra tellers. Erbach achterstabistang. Chrome gone. Diff achter. ramen getint achter. Jap racing velgen 17 inch 8,25 J. MINI OEM dagrij LED verlichting. short antenna
- franklyn85
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ja klopt naar de brandstore reed ik heel rustig max 4000rpmboris_brznjef schreef:Ik denk dat ik ook zelf ga sturen maar wil nog een keertje de GP meemaken.Maar van de andere kant een goed stuk warm rijden en daarna meteen die ultimate erin flikker!Even wat benzine verbranden.Ritje 020 was ook netjes en ik kon redelijk volgen omdat je kwart gas deed
burn rubber not your soul

- franklyn85
- Volledig MINI minded!
Bericht
grapje
Ja vrijdag ff de 6000rpm gebruikenboris_brznjef schreef:Ik ook max 4.
Gelukkig kijk je goed en ik keek ook goed of sander mij volgde!Alleen parkeergarage uit ging moeizaam

- biermagnaat
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik zie net dat die dingen knap duurder zijn geworden! Dat heb ik destijds niet betaald. Pasvorm is en algehele afwerking is echt prachtig van die uitlaten.mushrop schreef:why? custom is echt niet altijd duurder. MX5parts uitlaat kost ex verzenden ook ruim 300 en dan heb je een enkele uitlaat. Niet dat dat niet goed is, maar als je voor minder meer kunt krijgen en ook nog invloed hebt op het geluid haal ik 'm net zo lief in Nederland.biermagnaat schreef:Zonde geld Rob, gewoon een mx5-parts uitlaatje bestellen.
- franklyn85
- Volledig MINI minded!
- mini cabrio
- Volledig MINI minded!
Bericht
Dik Franky!!!

je bent weer goed bezig met je GPtje
Van t voorjaar maar weer eens lekker goed poetsen?? 

je bent weer goed bezig met je GPtje

- franklyn85
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ja zeker gaan we weer doen
mini cabrio schreef:Dik Franky!!!![]()
je bent weer goed bezig met je GPtje![]()
Van t voorjaar maar weer eens lekker goed poetsen??
Ja zeker gaan we weer doen

- franklyn85
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ik heb idd beide liggen en daar is wat mee gedaan en ben niet van plan om ze weg te doen
Bedoel je onderblok of kopmarcel700 schreef:Hoooooi frenklyn![]()
Las ik nou ergens dat jij nog een cilinderblok had leggen waar je niks meer aan hebt ?
Ik heb idd beide liggen en daar is wat mee gedaan en ben niet van plan om ze weg te doen

- franklyn85
- Volledig MINI minded!
Bericht
[quote="Soccs"]nice sound on the exhaust!!!! do you have pics of the catback of the car?
[/quote
No i don't have pics but i will try to mAke one

No i don't have pics but i will try to mAke one

- franklyn85
- Volledig MINI minded!
Onze sponsors