Clubhouse Clubman - Foto's.
- MiniBeardie XL
- Volledig MINI minded!
- Clubhouse
- Garlic Chef
Bericht
Boost meter is besteld.
Wat ik bedoel is dat de motorruimte veel beter gekoeld wordt. Wanneer je een hele afstand hebt gereden en je legt je hand op de motorkap dan is die lauw, met de oem scoop is die zeer warm.Ragnar schreef:effectief? je bedoeld da tet je turbo of je moterruim afkoeld? of je een CAI systeem erop aangesloten?Clubhouse schreef:Thanks.Ragnar schreef:mooie foto's en mooi scoopy!! ik kan ook niet wachten...![]()
Scoop is alleen niet mooi, is ook effectief.
en btw ik zou voor een bar meter gaan..

Boost meter is besteld.

- Clubhouse
- Garlic Chef
Bericht
Dealer heeft de plaatsing gedaan.
Let wel op wanneer je de temperatuur meter besteld dat je nog een adaptor nodig hebt voor de senor, indien je dit niet wenst dan moet je een gat boren in het koelstofreservoir en draad in tappen en dit raad ik niet aan. Plastiek, boren, draad tappen...
dit vraag om problemen, misschien niet direct maar met de tijd.
Deze adaptor heb ik.

Eerlijk gezegd: ik zou het niet weten Jorge!Fisico schreef:Ik ben ook van plan om deze meters te bestellen, zijn ze makkelijk te monteren???

Let wel op wanneer je de temperatuur meter besteld dat je nog een adaptor nodig hebt voor de senor, indien je dit niet wenst dan moet je een gat boren in het koelstofreservoir en draad in tappen en dit raad ik niet aan. Plastiek, boren, draad tappen...

Deze adaptor heb ik.

- franklyn85
- Volledig MINI minded!
- Ragnar
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
dan is dat het antwoord. dus toch een beetje effectief.. heb hetzelfde..
RARA JONGENS DIE DESIGNERS
Dus je moter ruimte blijft koeler..Clubhouse schreef:Wat ik bedoel is dat de motorruimte veel beter gekoeld wordt. Wanneer je een hele afstand hebt gereden en je legt je hand op de motorkap dan is die lauw, met de oem scoop is die zeer warm.Ragnar schreef:effectief? je bedoeld da tet je turbo of je moterruim afkoeld? of je een CAI systeem erop aangesloten?Clubhouse schreef:
Thanks.![]()
Scoop is alleen niet mooi, is ook effectief.
en btw ik zou voor een bar meter gaan..![]()
Boost meter is besteld.

- Clubhouse
- Garlic Chef
Bericht
yep.Ragnar schreef:Dus je moter ruimte blijft koeler..Clubhouse schreef:Wat ik bedoel is dat de motorruimte veel beter gekoeld wordt. Wanneer je een hele afstand hebt gereden en je legt je hand op de motorkap dan is die lauw, met de oem scoop is die zeer warm.Ragnar schreef:
effectief? je bedoeld da tet je turbo of je moterruim afkoeld? of je een CAI systeem erop aangesloten?
en btw ik zou voor een bar meter gaan..![]()
Boost meter is besteld.dan is dat het antwoord. dus toch een beetje effectief.. heb hetzelfde..

- FiSiCa
- Volledig MINI minded!
Bericht
Goed om te weten, maar ben je nog steeds blij mee???Clubhouse schreef:Eerlijk gezegd: ik zou het niet weten Jorge!Fisico schreef:Ik ben ook van plan om deze meters te bestellen, zijn ze makkelijk te monteren???Dealer heeft de plaatsing gedaan.
![]()
Let wel op wanneer je de temperatuur meter besteld dat je nog een adaptor nodig hebt voor de senor, indien je dit niet wenst dan moet je een gat boren in het koelstofreservoir en draad in tappen en dit raad ik niet aan. Plastiek, boren, draad tappen...dit vraag om problemen, misschien niet direct maar met de tijd.
Deze adaptor heb ik.
- Clubhouse
- Garlic Chef
Bericht
Btw:ik ben er zo blij mee dat ik nu ook de boost meter heb besteld.
Absoluut! Dit is echt een van mijn beste mod's.Fisico schreef:Goed om te weten, maar ben je nog steeds blij mee???Clubhouse schreef:Eerlijk gezegd: ik zou het niet weten Jorge!Fisico schreef:Ik ben ook van plan om deze meters te bestellen, zijn ze makkelijk te monteren???Dealer heeft de plaatsing gedaan.
![]()
Let wel op wanneer je de temperatuur meter besteld dat je nog een adaptor nodig hebt voor de senor, indien je dit niet wenst dan moet je een gat boren in het koelstofreservoir en draad in tappen en dit raad ik niet aan. Plastiek, boren, draad tappen...dit vraag om problemen, misschien niet direct maar met de tijd.
Deze adaptor heb ik.

- FiSiCa
- Volledig MINI minded!
Bericht
en daarna de boost ook

Mooie pic's dikke bak
Ik denk dat ik het ga doen.Clubhouse schreef:Absoluut! Dit is echt een van mijn beste mod's.Fisico schreef:Goed om te weten, maar ben je nog steeds blij mee???Clubhouse schreef:
Eerlijk gezegd: ik zou het niet weten Jorge!Dealer heeft de plaatsing gedaan.
![]()
Deze adaptor heb ik.

Mooie pic's dikke bak

- mushrop
- Volledig MINI minded!
Bericht
ziet er gelijk een stuk saaier uit met die pacespokes. Wat een setje wielen niet kan doen he.
Wel hele gave fotolokatie man!
Wel hele gave fotolokatie man!
MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

Onze sponsors