Re: Cooper S (R53) Sander (Ski/snowboard oplossing?)

Plaats hier de foto's en specs van je trots.
JorisD
Be Mini
Be Mini

22 feb 2011, 11:01

Haha!
Die tekst doet het ook wel goed op Marktplaats!! :wink:
Afbeelding
mushrop
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

22 feb 2011, 11:08

Hoort er allemaal bij Sander. Je went er vanzelf aan. Mss moet je idd je banden vervangen.
MINI Dubman '07 PureSilver

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *

To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

Afbeelding
sander_r53
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

26 feb 2011, 17:35

Stuurgedrag begint wel te wennen... was eerst ''vervelend direct'', maar is nu al ''lekker direct'' aan het worden ;)

Sinds vandaag de beschikking over een AUX-in. Had niet verwacht dat het zou werken op een CD-Boost uit 09-2002, maar het werkt :D

Echt zo relaxed dat ik nu geen CD's meer hoef te branden. Was zo bang dat ik dan uiteindelijk toch een face-lift radio moest kopen, die ik er persoonlijk niet mooier op vind geworden. En een after-market in een MINI vind ik ook geen pan.

Heb de AUX-in nu in het dashboardkastje zitten (female), maar zit toch te denken om 'm ergens onderaan bij de bekerhouders te vogelen. Misschien draad in de downtubes... Aan de andere kant, misschien komen daar ook nog metertjes straks (olietemp, oliedruk, compressordruk).. Ik parkeer het voor nu even...
Shag
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

27 feb 2011, 12:56

nice one sander! is echt heerlijk om alle muziek die je wilt zo makkelijk bij je te hebben 8)
Blue Chaser
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

27 feb 2011, 14:27

Handig !!
Knap werk kerel :icon_top:
Sander--87
Be Mini
Be Mini

28 feb 2011, 14:27

Ik heb de aux ingang onder de radio enzo gemaakt.
Dan zie je hem niet zitten en toch lekke makkelijjk dichtbij.

Voor vragen hoor ik het wel.
sander_r53
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

04 mar 2011, 19:24

Vanmiddag vast gezeten in een parkeergarage in Utrecht. En afgelopen week ook al in Arnhem in zo'n garage. Je zit dan echt met klotsende oksels op het puntje van de stoel. En dan zitten er mensen achter je te dringen.
Ik moet die dingen echt gaan vermijden. Maar nu valt het me ineens op hoe vaak je in een parkeergarage komt en moet komen. Is niet normaal meer haha. Gelukkig is het die dikke hoekstrip achter het voorwiel die de grond dan raakt.
Maar goed.. ik vertik het echt om 'm hoger te schroeven.

Sander--87 schreef:Ik heb de aux ingang onder de radio enzo gemaakt.
Dan zie je hem niet zitten en toch lekke makkelijjk dichtbij.

Voor vragen hoor ik het wel.
Heb van de week een ding gekocht voor in de auto.
Wilde eigenlijk alleen een MP3-iets, maar wilde ook navigatie, en het moest een beetje groot beeld zijn, en goed geluid geven, en bij de mini passen.. dus ja...

Dit is het geworden.. achtergrondkleur e.d. is nu in elk geval al amber

Afbeelding

Is ook nog een aardig projectje... wil natuurlijk niet betalen voor die navi.. dus even van alles uitpluizen..
Maar weet eigenlijk nu ook niet waar ik dat ding kwijt moet hahah :|
sander_r53
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

06 mar 2011, 19:08

Vandaag de S-spokes van voor naar achter gewisseld en daarbij even de 15 inch gemonteerd. Het bleef maar knagen...
Ik vond het toch wel bruut staan hoor, die duitse stijl.. de achterwielen passen wel.
Dus denk toch maar dat ik een setje dikkere spacers ga fixen voor de voorwielen.

Hier de pics (erg slechte kwaliteit, maar het idee is er) :

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Moet 'm dan wel weer een stukje naar beneden schroeven.. maar ben nu aan de voorkant met de S-spokes al -6,5 cm.
Denk dat het wel heeel krap gaat worden aan de grond.. voornamelijk stuk achter de voorwielen..
Shag
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

06 mar 2011, 19:21

staat wel dik, al vind ik je S-spokes zo ook erg bruut staan met die verlaging... lastige keuze! :D
Fred
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

06 mar 2011, 19:25

Staat wel lekker oldskool enzo, maar wordt het niet heel erg laag zo? Gaat al lager staan met de kleinere wielomtrek, en dan nog es naar beneden? Kan je zo nog rijden?

Vind de wielen ook wel wat te klein eig
sander_r53
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

06 mar 2011, 22:42

't Is geen lastige keuze. Kan gewoon wisselen straks. Ja wat betreft diameter lever ik er zeker wat op in. Maar het contrast is nu ook heel groot door die S-spokes voor.
Als je even het voorste deel weg denkt ;). Oja er moet ook nog een centercap op :P, maar die heb ik in de garage liggen waar de Caddy wacht op restauratie...

Afbeelding

Scheelt al wat he :D

Heeft wel wat weg van die oude speelgoedauto's

Afbeelding
Shag
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

06 mar 2011, 23:37

haha ja idd :D

Vind het ook wat van de classic mini velgen weghebben... maar dat kan ook door het formaat komen :lol:
maiky maik
Be Mini
Be Mini

07 mar 2011, 01:51

Blijft gaaf hoor san!!

15inch. gewoon x doen als het weer mooi weer is. Laat je die ''oude''15 inch goed klaar maken, en dan swop je ze een x.
astegerman
4 op een rij!
4 op een rij!

07 mar 2011, 09:30

Shag schreef:haha ja idd :D

Vind het ook wat van de classic mini velgen weghebben... maar dat kan ook door het formaat komen :lol:
Ja hebben er wel wat van weg, maar een classic mini kan maximaal 13 inch hebben, en dan heb je ook al uitgeklopte wielkasten, ik spreek uit ervaring haha 8)
british racing green classic mini & mini cooper 2005 met aerokit
sander_r53
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

10 mar 2011, 13:44

Zo... straks even een bezoekje brengen aan de garage met de caddy...
Heb daar vroeger nog een goeie audio-set van DLS ingebouwd.

Aangezien de caddy toch compleet uit elkaar ligt en oldskool gaat worden (met oude radio uit jaren '70) ligt die set alleen maar te liggen. Kan dus mooi naar de Mini verhuizen :D

Damn.. die mini was eigenlijk alleen maar om een auto te hebben tijdens de restauratie van de caddy. En nu is de Mini ook een project op zich geworden hahaha... ik kan me er niet tegen wapenen.

Terug naar “Show your ride”