Ik heb ze bij mij nu ook los zitten, daar horen schroeven in, die dingen bewegen bij mij van links naar rechts - niet goed
Ieder zn ding, als je toch al weet dat je dat cheap-ass plastic weg wilt, wil je het toch niet meer terug bouwen..?
Daarbij, koop de paneeltjes van Raymond incl deuren, laat het spuiten en het houdt zn waarde 100% vast. Makkelijke keuze als je het daarna eraf wil halen voor verkoop. Hou je er je centen nog aan over
Dr. Evil,, (Nieuws) zie pagina.
- Dr. Evil
- Be Mini
Bericht
Waarom zou het moeilijk zijn om een paar vlakke deur panelen te wrappen,
En overigens die downtube gaatjes van de schroeven, ze kunnen auto's tegenwoordig geheel tip top wrappen, ik denk ook wel dat ze de downtubes mooi kunnen maken,, Zo niet dan trek ik het er af en laat ik het spuiten,,
ik wil sowieso van beide een prijs opgave hebben voordat ik wat ga kiezen, want misschien wrap ik zelf me deur panelen wel, en laat ik de tubes Leer bekleden
En overigens die downtube gaatjes van de schroeven, ze kunnen auto's tegenwoordig geheel tip top wrappen, ik denk ook wel dat ze de downtubes mooi kunnen maken,, Zo niet dan trek ik het er af en laat ik het spuiten,,
ik wil sowieso van beide een prijs opgave hebben voordat ik wat ga kiezen, want misschien wrap ik zelf me deur panelen wel, en laat ik de tubes Leer bekleden

- BMX
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
De grote plaat om de teller heen?
Gewoon een tikje geven
Gewoon een tikje geven

MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer
) | bar-end mirrors
MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer

MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
- MrSmith
- Be Mini
Bericht
ik lees trouwens dat je bezig bent met interieur mods.. kleuren..
wrappen/spuiten..?
het maakt in principe niet uit wrappen of spuiten.. maar voor het echte deal.. zou ik toch gaan spuiten.. zelf wrappen van redelijke rechte delen is wel te doen.. ronde/bolle delen zijn echt f**k'd up om te wrappen.. downtubes zou ik zelf niet doen.. want je zou om het netjes te doen vanaf boven af naar beneden moeten werken om zonder een begin/eindstukje te zitten.. en met wrappen zit je meestal beperkt aan de kleuren die ze aanbieden, met spuiten kan je alle kleuren doen..
wrappen/spuiten..?
het maakt in principe niet uit wrappen of spuiten.. maar voor het echte deal.. zou ik toch gaan spuiten.. zelf wrappen van redelijke rechte delen is wel te doen.. ronde/bolle delen zijn echt f**k'd up om te wrappen.. downtubes zou ik zelf niet doen.. want je zou om het netjes te doen vanaf boven af naar beneden moeten werken om zonder een begin/eindstukje te zitten.. en met wrappen zit je meestal beperkt aan de kleuren die ze aanbieden, met spuiten kan je alle kleuren doen..
- MrSmith
- Be Mini
Bericht
hier een handleiding, maar tis wel een 5delig dashboard handleiding.
http://www.mini2.com/forum/faq.php?faq= ... aq_removal
ergens net onder midden van de pagina.
zoek maar op: How to remove a 5-piece dash
ik weet wel hoe je een 5delig dash los trekt, 3 weken geleden ofzo gedaan.. dus als je nog iets wilt weten.. hoor ik het wel
valt wel mee toch..? hahahDr. Evil schreef:`Ja zien jullie zo wel
Ik moet alleen nog bestuurders stukje dash maar damn dat los maken daar was al een drama.....
hier een handleiding, maar tis wel een 5delig dashboard handleiding.
http://www.mini2.com/forum/faq.php?faq= ... aq_removal
ergens net onder midden van de pagina.
zoek maar op: How to remove a 5-piece dash
ik weet wel hoe je een 5delig dash los trekt, 3 weken geleden ofzo gedaan.. dus als je nog iets wilt weten.. hoor ik het wel
Onze sponsors