Succes met de verkoop
Floor-is' GP0064 [verkocht]
- Blue Chaser
- Volledig MINI minded!

Bericht
Jammer ,,,,,,,,,,,maar als er idd iets moois voor terug komt dan o.k ..
Succes met de verkoop
Succes met de verkoop
- Floor-is
- Volledig MINI minded!

Bericht
En hij is niet meer te koop!
Heb nog eens zitten rekenen en bedenken waarom ik de GP zou verkopen.
- Dat ik soms met meer man in de auto zou moeten zitten, da's dan flut* voor die anderen: moeten ze zelf maar vervoer regelen.
- Dat ik hem eigenlijk niet wil modden omdat het een GP is en een GP is zo bijzonder: dan doe je het zo dat hij weer teruggebouwd kan worden
- Dat de benzine te duur is en je met een Clubman goedkoper uit bent: ja dat is misschien wel zo, maar eigenlijk wil ik dat blok met die turbo niet.
En toen hield ik weinig redenen over om hem te gaan verkopen. Beetje met de vrouw overlegd en besloten hem te houden. Ik ga lekker de GP modden en eigenlijk heb ik daar nogal zin in.
De plannen
1. Op dit moment is het interieur geplasti-dipped. Komend weekeinde haal ik een nieuwe set downtubes, pookjes (licht, ruitenwissers) en op twee na alle ringen. Die gaan, samen met de extra set spiegel-covers en de handrem-greep naar de spuiter om ze mat-zwart te laten spuiten.
2. Bumper-inserts achter worden zwart (niet langer sparkling silver dus)
3. Ik ga nog iets met de wielen doen, maar ben er nog niet helemaal uit wat.
4. Dak wil ik zwart, zal een wrap worden (dan moet er wel een nieuwe -originele- sticker gekocht en een nieuwe rode
)
5. Ik heb een Dave.F CAI gekocht, ofwel die gaat er in of ik ga de JCW-box deflappen
Dan heb ik nog twee andere dingen die als het goed is in de pijplijn zitten, maar die houd ik nog even voor me
Heb nog eens zitten rekenen en bedenken waarom ik de GP zou verkopen.
- Dat ik soms met meer man in de auto zou moeten zitten, da's dan flut* voor die anderen: moeten ze zelf maar vervoer regelen.
- Dat ik hem eigenlijk niet wil modden omdat het een GP is en een GP is zo bijzonder: dan doe je het zo dat hij weer teruggebouwd kan worden
- Dat de benzine te duur is en je met een Clubman goedkoper uit bent: ja dat is misschien wel zo, maar eigenlijk wil ik dat blok met die turbo niet.
En toen hield ik weinig redenen over om hem te gaan verkopen. Beetje met de vrouw overlegd en besloten hem te houden. Ik ga lekker de GP modden en eigenlijk heb ik daar nogal zin in.
De plannen
1. Op dit moment is het interieur geplasti-dipped. Komend weekeinde haal ik een nieuwe set downtubes, pookjes (licht, ruitenwissers) en op twee na alle ringen. Die gaan, samen met de extra set spiegel-covers en de handrem-greep naar de spuiter om ze mat-zwart te laten spuiten.
2. Bumper-inserts achter worden zwart (niet langer sparkling silver dus)
3. Ik ga nog iets met de wielen doen, maar ben er nog niet helemaal uit wat.
4. Dak wil ik zwart, zal een wrap worden (dan moet er wel een nieuwe -originele- sticker gekocht en een nieuwe rode
5. Ik heb een Dave.F CAI gekocht, ofwel die gaat er in of ik ga de JCW-box deflappen
Dan heb ik nog twee andere dingen die als het goed is in de pijplijn zitten, maar die houd ik nog even voor me
GP0064 met KW's, Janspeed spruit met racecat. Optische aanpassingen.
Mijn vrouw rijdt een R53 DS met Cravenspeed CAI, PlayMini cat-back, JCW BBK (Tarox discs en blokken)
Mijn vrouw rijdt een R53 DS met Cravenspeed CAI, PlayMini cat-back, JCW BBK (Tarox discs en blokken)
- franklyn85
- Volledig MINI minded!

Bericht
Haha je spreek je eigen vaak tegen..... Lol( niet negatief bedoeld)
Modden. Nee orgineel laten toch maar wel modden
Verkopen onee toch maar niet
Maar goed ff on topic beter dat hij blijft
burn rubber not your soul

- GreyCooperS
- Forum Junky
- Floor-is
- Volledig MINI minded!

Bericht

Verkopen zou ik doen om deze te kopen trouwens.
Ik ben een wispelturig type, dat modden trekt me meer dan ik toe wil geven.franklyn85 schreef:Haha je spreek je eigen vaak tegen..... Lol( niet negatief bedoeld)
Verkopen zou ik doen om deze te kopen trouwens.
- the blue lobster
- Niko N.
- Contacteer:
- Blue Chaser
- Volledig MINI minded!

- Floor-is
- Volledig MINI minded!

Bericht
Ik laat hem dus staan, maar voor zo'n €19.500 kan je hem hebben, inclusief BPM!Blue Chaser schreef:Dikke Clubman , ik zeg doen !!!![]()
![]()
Onze sponsors