Mini Cooper S Tim
- Chrisovitjs
- Enthousiast
Bericht
Re: Mini Cooper S Tim
Hey Tim! Ik heb ook een nieuwe Boost Radio erin, en ga morgen als ik vrij ben een AUX aansluiting inbouwen, heb de originele kabel gekocht bij BMW.. Weet niet of dat misschien is wat je zoekt?
- Timini
- Be Mini
Bericht
Alweer ff geleden maar een kleine update! Vandaag eindelijk het OEM metersetje kunnen monteren!
Eind 2014 heb ik een metersetje aan kunnen schaffen via het forum. Toen we hem wouden monteren afgelopen maart bleek er een fitting voor de verlichting te missen en bleek er maar een erg klein gedeelte van de draadboom aanwezig te zijn.
Na wat gemail met VDO Nederland een fitting besteld bij een van hun verkopende winkels. Bleek totaal de verkeerde te zijn. Toen opnieuw begonnen met mailen. Mijn contactpersoon daar is een zoektocht begonnen en bleek de juiste fitting ergens achter in de onderste la van zijn bureau te liggen. Gelukkig heeft hij die direct kosteloos in een envelop gedrukt en opgestuurs.
Roy had inmiddels een volledige draadboom gevonden in zijn onderdelen voorraad en ikzelf heb ff nieuwe lampjes gescoord.
Vanmorgen alles er in gezet en alles werkt! Thanx Roy!

Eind 2014 heb ik een metersetje aan kunnen schaffen via het forum. Toen we hem wouden monteren afgelopen maart bleek er een fitting voor de verlichting te missen en bleek er maar een erg klein gedeelte van de draadboom aanwezig te zijn.
Na wat gemail met VDO Nederland een fitting besteld bij een van hun verkopende winkels. Bleek totaal de verkeerde te zijn. Toen opnieuw begonnen met mailen. Mijn contactpersoon daar is een zoektocht begonnen en bleek de juiste fitting ergens achter in de onderste la van zijn bureau te liggen. Gelukkig heeft hij die direct kosteloos in een envelop gedrukt en opgestuurs.
Roy had inmiddels een volledige draadboom gevonden in zijn onderdelen voorraad en ikzelf heb ff nieuwe lampjes gescoord.
Vanmorgen alles er in gezet en alles werkt! Thanx Roy!

- Daniel_S
- NMC Moderator
- Contacteer:
- Ward
- Volledig MINI minded!
- MartijnGizmo
- Volledig MINI minded!
- Timini
- Be Mini
Bericht
Die van jou ziet er ook netjes uit! Erg gaaf, die gp achtertrim met die grote eindtips!
Thanx mannen!MartijnGizmo schreef:Netjes hoor!
Die van jou ziet er ook netjes uit! Erg gaaf, die gp achtertrim met die grote eindtips!

- Timini
- Be Mini
Bericht
Uch Uch! FF een beetje stof afblazen hier!
Laatste maanden weinig gebeurt aan de MINI. Na mijn laatste post nog wel samen met Brightly en Erik een dagje op zandvoort gereden eind juni. Was geslaagd maar wel erg warm en druk. Heb 1 sessie met instructeur gereden, 1 sessie als bijrijder van Brightly en 1 sessie alleen in de auto. Was erg leerzaam die dag maar wel zwaar voor de auto, mn de banden.
Auto staat nu alweer 6 weken in de stalling in verband met 4 weken vakantie. Tevens zijn we druk met onze nieuwe woning dus de MINI blijft nog even in de stalling. Natuurlijk kan ik volgende week de Bush-rit niet missen (ondanks dat wegens andere verplichting ik de rit niet kan rijden, kom ik wel om uit te zwaaien!) en moest dus gisteren even testen of alles het nog deed!
Kon dan direct mn nieuwe actioncam ff uittesten!
Dit is het resultaat:
[BBvideo 650,395][/BBvideo]
Heb haar wel gemist, ondanks een aardige vervanger op vakantie!
Laatste maanden weinig gebeurt aan de MINI. Na mijn laatste post nog wel samen met Brightly en Erik een dagje op zandvoort gereden eind juni. Was geslaagd maar wel erg warm en druk. Heb 1 sessie met instructeur gereden, 1 sessie als bijrijder van Brightly en 1 sessie alleen in de auto. Was erg leerzaam die dag maar wel zwaar voor de auto, mn de banden.
Auto staat nu alweer 6 weken in de stalling in verband met 4 weken vakantie. Tevens zijn we druk met onze nieuwe woning dus de MINI blijft nog even in de stalling. Natuurlijk kan ik volgende week de Bush-rit niet missen (ondanks dat wegens andere verplichting ik de rit niet kan rijden, kom ik wel om uit te zwaaien!) en moest dus gisteren even testen of alles het nog deed!

Kon dan direct mn nieuwe actioncam ff uittesten!
Dit is het resultaat:
[BBvideo 650,395][/BBvideo]
Heb haar wel gemist, ondanks een aardige vervanger op vakantie!

- Timini
- Be Mini
Bericht
Opnieuw een beetje stof afblazen hier!
Vorige week was het eindelijk mooi weer/droog genoeg om de MINI op te halen en in mn eigen, nieuwe garage te zetten!

Vandaag opnieuw mooi en droog weer en aangezien de MINI nu naast de deur staat was de drempel niet zo hoog om haar maar ff uit de garage te halen!
Lekker een uurtje gestuurd, heerlijk!
Daarna nog ff paar plaatjes geschoten, wel telefoonkwaliteit:

Vorige week was het eindelijk mooi weer/droog genoeg om de MINI op te halen en in mn eigen, nieuwe garage te zetten!

Vandaag opnieuw mooi en droog weer en aangezien de MINI nu naast de deur staat was de drempel niet zo hoog om haar maar ff uit de garage te halen!
Lekker een uurtje gestuurd, heerlijk!
Daarna nog ff paar plaatjes geschoten, wel telefoonkwaliteit:

- Brightness
- NMC Legend
Bericht
Nice Tim! Mooi onderdak voor je MINI, die nieuwe garage van je!
Mooi te zien dat je nog steeds zo van je MINI geniet.
Mooi te zien dat je nog steeds zo van je MINI geniet.

- Shag
- Volledig MINI minded!
Bericht
Had die meterset update ff gemist, maar wat staat dat cool ook.. Mooi dat je het met wat moeite dan toch nog werkend en compleet hebt weten tr krijgen, worden namelijk niet meer door de dealer geleverd namelijk. Garage ook errug fijn! Kan ie mooi binnen slapen. Dikke shots van een dikke MINI! 

- Ivo
- Volledig MINI minded!
Bericht
Staat er heerlijk bij!
En je hebt een erg mooi slaapplekje voor je MINI!

- Timini
- Be Mini
Bericht
Thanx, Brightly, Sjaak en Ivo! Ben ook erg blij met de garage, zie de auto nu elke dag ipv 1x per maand in de winterperiode!

- Klatsie
- Volledig MINI minded!
Bericht
Staat er lekker bij hoor! Mooie foto's ook...

Peugeot 205 GTI, Audi 80 Coupe 2.3L V6, Renault Clio 2.0 16V, Peugeot 306 GTI, Opel Astra 1.6, Audi 80 Coupe 2.8L V6, Renault Megane Coupé 2.0 16V, Audi A8 4.2 V8, Mini Cooper S
- Coen
- Be Mini
Bericht
Blijft mooi hoor! DS met wit dak blijft toch m'n favoriet voor de R53. Je ziet het gelukkig niet zo vaak maar als ik er eentje zie heb ik na die tijd altijd last van m'n nek 

Lotus Elise S1 + Lotus Elise S2 111S + 2013 F20 BMW 1 serie