Mini Cooper R50 ''De Rooie" Mod list Update!!!
- PerryMiniCooper
- Be Mini
Bericht
Ga ik die ook maar aanschaffen
voor als de nieuwe velgjes er onder gaan. Krijg ik er gelijk een opknap project bij:-). Wordt nog een hele klus om die velgen goed te krijgen!

- PerryMiniCooper
- Be Mini
Bericht
Zag net de nieuwe groupbuy
van de Orciari Airtintakes heb ze altijd al gewilt maar kon ze nooit vinden. Dus grijp nu zeker me kans!
Nu twijfel ik alleen of ik de Orciari Airtintakes wit of rood laat spuiten. En is er mogelijkhijd om racegaas in de opening te plaatsen?

Nu twijfel ik alleen of ik de Orciari Airtintakes wit of rood laat spuiten. En is er mogelijkhijd om racegaas in de opening te plaatsen?
- PerryMiniCooper
- Be Mini
Bericht
.
De USB is niet doorgelinkt. Heb een AUX ingang dus die gebruik ik altijd. Zag heb liggen bij de halfords dus heb hem gelijk meegenomenboris_brznjef schreef:is die USB hub doorgelinkt naar je radio? Ziet er mooi uit zo in de bekerhouder

- PerryMiniCooper
- Be Mini
Bericht
dit ding is echt top:) 2 USB en 2 sigaretten aansluiting die schuin zijn geplaats dus de stekkers zullen elkaar nooit raken als als alles vol zit 

- PerryMiniCooper
- Be Mini
Bericht
Iets minder als 15minuten en dan staat er weer zoeen achtelijk filmpje van 'De Rooie' online
.

- PerryMiniCooper
- Be Mini
- PerryMiniCooper
- Be Mini
Bericht
Achterbank delete ja of nee?
Aangezien ik toch aanloop in de wielkassen heb. als ik passagiers achterin heb zitten.
Kan ik beter me achterbank er uit halen. Heeft iemand misschien tips? waar ik op moet letten en wat ik wel en niet moet doen bij het verwijderen?
Aangezien ik toch aanloop in de wielkassen heb. als ik passagiers achterin heb zitten.
Kan ik beter me achterbank er uit halen. Heeft iemand misschien tips? waar ik op moet letten en wat ik wel en niet moet doen bij het verwijderen?
- GreyCooperS
- Forum Junky
Bericht
Bank verwijderen is 10 werk en ook weer 10 min om eea terug te zetten..
Dus hup, eruit die zooi!
Dus hup, eruit die zooi!

- PerryMiniCooper
- Be Mini
Bericht
Dat ga ik zaterdag middag dan maar is doen. Of misschien eerder als ik wat eerder thuis ben. Moet alleen zoeen delete kit op de kop tikken.
- PerryMiniCooper
- Be Mini
Bericht
Na veel twijfel. Toch besloten om me in te schrijven voor de rollerbank dag
. laat dan gelijk me chippie maar even tunen 

Onze sponsors