Dubman=verkocht
- MartijnGizmo
- Volledig MINI minded!
- mushrop
- Volledig MINI minded!
Bericht
^ dat, bedoel je dat jij nog zo'n ding hebt liggen of ben je juist op zoek?vin10 schreef:![]()
Als je goedkoop aan zo'n afdekkap (zwart) kunt komen, laat het mij weten![]()
Grtz
MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *

- vin10
- Be Mini
Bericht
Hou de gezondheid van je familie in de gaten, heel belangrijk !
Grtz
Bij mij is het rode katoog eraf gereden, ik ben op zoek, maar is niet dringend.mushrop schreef:^ dat, bedoel je dat jij nog zo'n ding hebt liggen of ben je juist op zoek?vin10 schreef:![]()
Als je goedkoop aan zo'n afdekkap (zwart) kunt komen, laat het mij weten![]()
Grtz
Hou de gezondheid van je familie in de gaten, heel belangrijk !
Grtz
- mushrop
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ze heeft behoorlijk last van d'er nek, schouders, armen, benen etc. Vanmorgen even bij de huisarts geweest en die heeft haar drie kwartier onderzocht en testjes gedaan (met het oog op haar geschiedenis). Voor het weekend heeft ze pijnstillers gekregen en maandag moet ze weer opnieuw langskomen. Dit hele weekend dus sowieso rustig aan doen.
Hopelijk wordt het dit weekend weer wat beter en hoeft ze niet weer opnieuw te beginnen met allerlei therapieën...
Ben vanmorgen ook bij de schadehersteller geweest. Zij hebben een expertise rapport gemaakt en die sturen ze naar de verzekering. Dan krijg ik het schadebedrag gewoon uitgekeerd en kan ik dus zelf bepalen hoe ik het besteed. Plan is:
- Cooper S achterbumper
- Cooper S uitlaat
- C stijlen zwart, denk de onderste delen AB
- dak+spiegels AB
Nu nog zien hoeveel geld ik krijg van de verzekering...
Hopelijk wordt het dit weekend weer wat beter en hoeft ze niet weer opnieuw te beginnen met allerlei therapieën...
Ben vanmorgen ook bij de schadehersteller geweest. Zij hebben een expertise rapport gemaakt en die sturen ze naar de verzekering. Dan krijg ik het schadebedrag gewoon uitgekeerd en kan ik dus zelf bepalen hoe ik het besteed. Plan is:
- Cooper S achterbumper
- Cooper S uitlaat
- C stijlen zwart, denk de onderste delen AB
- dak+spiegels AB
Nu nog zien hoeveel geld ik krijg van de verzekering...

MINI Dubman '07 PureSilver

- BlueCooperS
- Volledig MINI minded!
Bericht
Allereerst heel veel sterkte voor Rosalie!!
Zat er ook nog veel schade aan linker zijpaneel dan?
Zat er ook nog veel schade aan linker zijpaneel dan?
Gr. Johnny
.......... _\_____
.......... /__|___\__
......... (O)____(O)_\
.......... _\_____
.......... /__|___\__
......... (O)____(O)_\
- JosCountrymanCooper
- Bijna verslaafd
Bericht
Oeps Rob, niet zo mooi.
Sterkte voor Rosalie.
Mijn vrouw heeft ook jaren met een whiplash gelopen, maar is er toch vanaf .
Sterkte voor Rosalie.
Mijn vrouw heeft ook jaren met een whiplash gelopen, maar is er toch vanaf .
- Marcel Always Open
- Cabrio-King
Bericht
hoi Rob , heel veel gezondheid gewenst aan jouw gezin. Groeten van marcel.
Gr, Marcel
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Why straight when you can corner?
"The UJ flag and the chrome add another 100HP"
Onze sponsors