Batje MCCS......

Plaats hier de foto's en specs van je trots.
Batje
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

Re: Batje MCCS, Ringtrip!!! P30

02 jun 2015, 12:14

Haha en de race clubbie had ze ook. Dus dan moet t wel goed zijn ;)
Afbeelding

Waarom? Omdat het kan, daarom
Raymond
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

02 jun 2015, 14:04

Ik zou de achterbank eruit halen.. :)
Afbeelding
Batje
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

15 jun 2015, 22:05

Zo weer eens een Update.

Vorige week maar eens alle zooi van de Mini af gewassen. T was weer nodig.

Afbeelding

En toen de mini weer een beetje schoon was. Op naar Duitsland voor mn werk vandaag. Een klant helpen met wat problemen en een project opgestart. Was erg leuk. Daarna weer terug naar Eindhoven in de middag om een nieuwe klant mee te helpen voor de demo voor morgen.

Net voor Venlo eindelijk een leeg stuk Autobahn. En bij 230 ish op de GPS.

BAM!!!!!! :shock en daarna heel veel wind geruis.

Schrok me helemaal de pleuris. Wat een knal. Eerste benzine pomp in Nederland maar eens Ff gekeken wat t was. Had al een vermoede wat er stuk was. Maar toch Ff voor de zekerheid of er niet meer stuk was.

Afbeelding

En ja hoor. De a stijl kap was pleiten.

Met t raam een stukje open maar naar Eindhoven gereden want dan was de herrie t minst storend... Gelukkig heb ik er nog een in de kast liggen van de oen.

Eens kijken hoe lang die blijft zitten...
Afbeelding

louisvdd76
De Scheurende Rechter
Contacteer:
Nederland

Re: Batje MCCS, Weight reduction!

15 jun 2015, 22:20

had je nog over bij die 230 op de GPS of was dat de max?
Ik ben er achter gekomen dat die van mij bij 243km/h (op de teller) de begrenzer in loopt... :(
Batje
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

15 jun 2015, 22:39

Uhm durf t niet te zeggen. Heb hem.met de winter wielen ook een keer voorbij de 240 gehad. Op de teller. Maar aangezien ik nu nog maar 1 a 2 km afwijking heb met deze wielen... t boekje zegt dat t bij 237 afgelopen moet zijn. Dus durf t niet tr zeggen. Had een stukje waar t berg af ging iig ;)
Afbeelding

louisvdd76
De Scheurende Rechter
Contacteer:
Nederland

15 jun 2015, 22:46

Berg af was het bij 244 gedaan... De 243 was op vlakke weg. Maar ik voelde hem echt in de begrenzer lopen... Heb al gemaild met Apec of hij even mijn file wilt nakijken...
Batje
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

16 jun 2015, 00:40

Hmmm hij zou toch wel harder moeten gaan als een Clubman. Al is t maar omdat ie een stuk aërodynamischer is. Of misschien dat de diffusor toch echt helpt ;)

Verder net nog een stuk gereden om te kijken of alles op zn plek bleef zitten. Uit eindelijk bij Eindhoven airport uitgekomen helaas was t nog redelijk druk zo rond half 12.. Dus niet op de mooi plekjes kunnen stoppen maar daar wel lekker veel rondjes flight forum gedaan. Net een kart baan voor gewone auto's. En natuurlijk wat foto's genomen met de telefoon. As usual... en nee ze zijn niet bewerkt.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding

BMX
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!
Contacteer:

Re: Batje MCCS, Mini op dieet.

16 jun 2015, 07:30

"MINI op dieet"
Waarom denk ik dan meteen; ooooohw god, wat is die nu weet kwijt geraakt / heeft hij afgebroken / is er gebeurd, in plaat van: zou de achterbank eruit zijn en de rolkooi er al in? 8)
MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer >) ) | bar-end mirrors
MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
MartijnGizmo
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

16 jun 2015, 07:42

Batje schreef:Hmmm hij zou toch wel harder moeten gaan als een Clubman. Al is t maar omdat ie een stuk aërodynamischer is.
Zou ik niet zomaar vanuit gaan, voorbeeldje: Leon Cupra... de ST is aerodynamischer, loopt boven de 160 sneller door dan de hatchback! 8)
Batje
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

16 jun 2015, 12:16

BMX schreef:"MINI op dieet"
Waarom denk ik dan meteen; ooooohw god, wat is die nu weet kwijt geraakt / heeft hij afgebroken / is er gebeurd, in plaat van: zou de achterbank eruit zijn en de rolkooi er al in? 8)
En bedankt...
Afbeelding

Batje
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

16 jun 2015, 12:17

MartijnGizmo schreef:
Batje schreef:Hmmm hij zou toch wel harder moeten gaan als een Clubman. Al is t maar omdat ie een stuk aërodynamischer is.
Zou ik niet zomaar vanuit gaan, voorbeeldje: Leon Cupra... de ST is aerodynamischer, loopt boven de 160 sneller door dan de hatchback! 8)
Haha heerlijk :lachuh
Afbeelding

Chilipepper
Leerling Mini lid
Leerling Mini lid

16 jun 2015, 20:59

En ook Jan Lammers heeft destijds races gereden in een Volvo estate omdat die stroomlijn beter was dan van de sedan. 8)
MartijnGizmo
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

16 jun 2015, 21:35

En omdat het wel een mooi marketing-truukje was! ;)
Batje
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

Re: Batje MCCS, Update en Ringtrip nr 2

29 jun 2015, 21:46

Zo weer eens een update. Auto had een kleine olie lekkage.
Dus had hem naar mn monteur gebracht. Bleek dat de Kettingspanner gaat was. Deze lekte olie en toen hij van de motor af werd geschroeft sprongen de veren en zooi in het rond. Heeeel veel geluk gehad dat ik er net optijd bij was. Want dit had niet tijdens t rijden moeten gebeuren. Verder is ook meteen een wiel lager vervangen en de condensator van de airco.

Twee dagen hierna was het weer tijd om stoom af te blazen >)
Omdat we de smaak goed te pakken hebben zijn we weer een keer naar de Ring geweest dit weekend.

Was erg gezellig, maar er waren super veel ongelukken en de baan is meer dicht geweest dan open. Iedere keer als we van Adenau omhoog waren gereden was de Ring weer dicht.... Dus dat schoot niet op.

Afbeelding

Afbeelding

De rest van de tijd lekker in het zonnetje gezeten en een beetje rond gezworven. Er stond iig genoeg leuks om te kijken. Eindelijk ook de Mini van Oliver in real life gezien en even met hem staan praten. Wat een apparaat zeg. Echt bizar :wat: :wat:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Rond een uur of drie toch maar weer de gok genomen om naar boven te rijden. We zagen wel wanneer de Ring open ging en zo niet. Naar huis zonder een rondje gedaan te hebben..

En wonder boven wonder hoorde we de sirene dat de ring weer open ging. Jeeeej.
Dus alle twee naar de auto gelopen en aangesloten in de file... Eenmaal op de ring zelf viel de drukte best wel mee. Scheeld denk ik ook wel dat ik niet meer de langzaamste ben nu whahaha.

Heb in totaal 3 rondjes (Ries 2) gereden met een leuke nieuwe app om te kijken hoe en wat.
Dit was het resultaat, alleen wel jammer dat er bij ieder rondje minimaal 2 gele vlaggen waren.... En tot mijn grote verbazing, gekeken naar een mogelijke ronden tijd... Onder de 9 minuten whaha.

Afbeelding

We hebben nog 3 rondjes op de kaart staan. Dus we gaan nog een keer terug haha.
En voor nu wat plaatjes en bewegende plaatjes.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Helaas staat niet alles op de foto. Want hier haal ik een GT3 in buitenom bij de Karussell :ralley :yeah
Ja dat was een leuk momentje haha. Vooral de gezichten van de mensen in de Porsjuh. T beste van alles, t staat ook op video @1.35

[BBvideo 650,395][/BBvideo]
Afbeelding

BurnoutBram
Volledig MINI minded!
Volledig MINI minded!

Re: Batje MCCS, Update en Ringtrip nr 2!! P32

29 jun 2015, 22:23

Zei het toch! :D Gaat lekker man!

Terug naar “Show your ride”