Gezellie!
Laat het je uiterlijk vrijdag weten, deal?
FRENK'S.....JCW GP1309 FOR SALE
- franklyn85
- Volledig MINI minded!
Bericht
YUP ik hoor het van je
Deal or No DealllllllTijntjuh schreef:Gezellie!
Laat het je uiterlijk vrijdag weten, deal?

burn rubber not your soul

- franklyn85
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ok waarom btw,....... en ik wil weten wat vraag je ervoorDaveke schreef:Ik doe mn remmen denk ik ook weg als ik terug ben in NL
Wil ik best voor je apart houden, Tarix 6 pots met brackets, schijven en stalen leidingen

- franklyn85
- Volledig MINI minded!
Bericht
is dat zo woont hij zeker in de buurtboris_brznjef schreef:tot de harttransplantatie zal je het nog met dit langzame blokje moeten doen. je wordt trouwens regelmatig gespot door een neef van mij die erg impressed isfranklyn85 schreef:Nou dat niet zo zeer maar heeft eigenlijk nu geen nut er komt een ander blok in dus ja waarom zou ik me druk maken of ik de pks nog wel haalboris_brznjef schreef:doe je goed hou je dan handel nog lekker heel!

- franklyn85
- Volledig MINI minded!
Bericht
oke Pm me even waar je aan denkt of watsappjeDaveke schreef:Omdat ik zeer waarschijnlijk voor een GROTE beurt op mijn Mini ga met andere remmen, ophanging, blok etc etc

- franklyn85
- Volledig MINI minded!
Bericht
Oke hahaha auto staat toch binnen Robboris_brznjef schreef:hehe yup was erg gecharmeerd van je auspuff.
reed zondag nog langs je crib op weg naar Omahaha

- Tijntjuh
- Volledig MINI minded!
Bericht
In die kelder van je jah.. Is iedere keer weer een flink eind lopen
franklyn85 schreef:Oke hahaha auto staat toch binnen Robboris_brznjef schreef:hehe yup was erg gecharmeerd van je auspuff.
![]()
![]()

- franklyn85
- Volledig MINI minded!
Bericht
DEALTJE GESLOTENDaveke schreef:Ik doe mn remmen denk ik ook weg als ik terug ben in NL
Wil ik best voor je apart houden, Tarox 6 pots met brackets, schijven en stalen leidingen

- franklyn85
- Volledig MINI minded!
Bericht
schoon en droog
Na valt wel mee man hahaTijntjuh schreef:franklyn85 schreef:Oke hahaha auto staat toch binnen Robboris_brznjef schreef:hehe yup was erg gecharmeerd van je auspuff.
![]()
![]()

Onze sponsors