@Fred: ik was er vooraf ook helemaal van overtuigd dat het helemaal super zou staan, maar op de 1 of andere manier viel het heel erg tegen. mss nog eens een keer proberen als de wielen schoon zijn en de zon schijnt. Maar vooralsnog ben ik niet overtuigd....
@Robbedoes: klopt, rode R113's, maar dat doe ik maar niet...
@Biermagnaat: uiteraard! Sowieso een paar keer naar de Ring.
MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
vanmiddag weer even bezig geweest. De R112's met winterbanden zitten weer onder de Clubman. Je kan maar beter voorbereid zijn he...
En afgelopen woensdag kwam ik er dus achter dat er in de rechtervoorband van de JCW een dikke schroef zit.... had 'm in eerste instantie gewoon weer d'eronder gezet aangezien deband prima op spanning bleef, maar het zat me toch niet lekker. Is natuurlijk ook best een beetje stom om er mee door te rijden. Maar aangezien ik nog niet weet wat en hoe met m'n R113's had ik even geen zin om er nieuwe banden op te zetten....
Plaatje van de schroef in mn zo goed als versleten Pirelli...
Maar goed, zonder wielen rijdt een beetje lastig.... Dus dan maar zo...
Ik moet er behoorlijk aan wennen.....gelukkig is het tijdelijk. Er komen hoe dan ook weer zwarte wielen onder, weet alleen nog niet wat...
Nog wat sfeerplaatsjes...
Als ik uit het raaam kijk zie ik dit....
so far...
MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Staat toch ook dik zo! Ook al is het tijdelijk... het is eens een keer anders!
Luxe probleem, zijn heel wat mensen die graag 17" zouden willen hebben.
PS Toen ik gisteren uit het raam keek zag ik vier uilen in de boom zitten in de voortuin. In de achtertuin was onze hond twee konijnen aan het opjagen. De zwarte MINI stond binnen... maar die behoudt zijn zilveren velgen!