Hopelijk snel progress op volgende mods..
En als het plakweer wordt, wrs een klein plaatje terug en de beltline.
Als ik dan nog eens tijd heb, de GP's klaarstomen voor hun kuur.
Ben er nog niet aan uit of ik het zelf, lekker goedkoop, ga doen of het deftig ga laten doen.
De boordschade valt goed mee, is volgens mij gemakkelijk zelf te 'schuren' en de verf ed is ook zeker te doen, enkel het mooi glad maken en klaarmaken voor de verf is wat anders.
Spuiten moet geen zotte taak zijn, velgen zijn relatief gemakkelijk en het is allemaal unicolor dus Of doen we zot en in twee kleuren? I do not know
Ik zou er trouwens Falken FK452 in 215/40/18 rond willen leggen, of mss 35 als die niet te zot zijn van prijs. Zag ze op autobandenmarkt.be voor 90/stuk. Geen geld
Verder zou ik ook graag eens zwarte tellerachtergrond krijgen, moet eens contact maken met iemand die dat kan. Moeten custom made worden, aangezien ik een D heb.. De toerenteller is wat anders
En op zoek gaan naar matgrijze hitte bestendige verf.. Voor de xenon lampen
Heb ook nog xenon-verlichting.nl gecontacteerd of ze buiten 6000K D1S lampen, ook voor H8-formaat (mistlichten) iets in huis hebben
Ook moet ik eens prullen aan mijn nummerplaat LED-verlichting, want er is er eentje dat altijd lastig doet (half branden of zelfs niet).
Mods op (liefst) korte termijn zijn dus:
- Beltline
- Kleine plaat
- GPs
- Tellerplaten
- Joeys
- 6000K Xenons & mistlichten
GeoBem007 schreef:
Ook moet ik eens prullen aan mijn nummerplaat LED-verlichting, want er is er eentje dat altijd lastig doet (half branden of zelfs niet).
Heb ik ook altijd last van, ga weer de originele steken