dr zit wel echt een dip bij 5000rpm op die grafiek! meetfout?
je koppel blijft na 5000rpm ook ineens vlak.. mzzzz beetje raar verloop maar wel top waarden!
MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer ) | bar-end mirrors
MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
Gezien de komende donkere dagen, heb ik bij Greg een kleine bestelling geplaatst.
T10 W5W, 5 SMD, canbus -> NIEUW MODEL, HITTEBESTENDIG!! (?K)
Voor stadslichten alle modellen, incl. CAN-bus om foutmeldingen te voorkomen!
Alternatief op LED 5952, met deze krijg je meer licht en geen ‘gesplitste’ verlichting.
Zo...het is best een tijdje geleden dat ik hier iets heb gepost, maar volgende week vrijdag gaat de Mini voor de terugroepaktie naar de dealer.
Een nieuwe waterpomp, het rammelvrij maken van de panoramadak en het vastlijmen van de deurrubberstrip. De laatste twee zijn garantiereparaties.
Nu heb ik opgemerkt dat de Mini zich soms inhoudt en dan een flinke zwarte rookwolk geeft, wat uit de uitlaat komt. Moet ik me zorgen gaan maken?
Ik neem dit sowieso even mee naar de dealer, heb nog een jaar garantie erop zitten.
Ook ben ik in dubio om de rode mistlampen op de achterbumper te veranderen in zwarte led's met de UJ-logo. Dat maakt de kleurbalans naar mijn idee net even meer af.