Je slaat de spijker wel op zijn kop eigenlijk....
Lekker dan, ga maar weer eens naar mijn eigen uitlijner. Ik had ook mijn twijfels, maar geloofde hem eigenlijk wel. Dacht ze zullen het toch wel weten daar...
Wilcoos R56 PW fJCW! -> R60...
- Wilcoos
- Volledig MINI minded!
Bericht
Maar waar kom je dit vaak tegen als ik vragen mag, oftewel werk je er zelf mee?
K, maar er is het een en ander aangepast aan het onderstel en ik heb wat wensen, dus weet nu niet of alles ook echt groen moet worden. Camber voor moest op ongeveer 2 negatief staan. Achter stond op 3 negatief en is terug gebracht naar 1,5.marcel700 schreef:Wil niet lullig doen maar groen is goed. Rood is slecht ( buiten tolerantie)
Snap dit soort dingen niet is een kleine moeite om ook voor uit te lijnen.
Kom dit soort dingen helaas zo vaak tegen in de pratijk.
Maar waar kom je dit vaak tegen als ik vragen mag, oftewel werk je er zelf mee?
- Daveke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Met betrekking tot sporing kan ik niks zeggen, maar Marcel.. 2 graden negatief is op de vooras echt geen overbodige luxe.. Dat het niet helemaal honderd procent gelijk staat.. Dat ben ik wel met je eens, maar voor stel je het nu eenmaal iets lastiger af - het camber - dan achter.
- Wilcoos
- Volledig MINI minded!
Bericht
) ga normaal altijd naar Alband in Rotterdam, en dan ga ik nu dus ook weer doen denk ik. (of naar marcel
)
Lochem wordt het volgende week niet ivm vakantie, ze zijn dicht volgens mij die week. Denk een weekje later, of nog een weekje later
Dacht dat ze hier wel konden uitlijnen, en ervaring met mini hadden op dat vlak... (voor de duidelijkheid, het was bij een bekende van hier in den haagspeedy schreef:Hmm lekkere uitlijner dan !! Als je naar lochem gaat kom je langs Deventer en zou ik ff een afspraak maken bij Steverink banden centrum om te laten uitlijnen

Lochem wordt het volgende week niet ivm vakantie, ze zijn dicht volgens mij die week. Denk een weekje later, of nog een weekje later

- speedy
- NMC Legend
Bericht
Ik blijf het op een r56 ook nog steeds mooi vinden en zeker in het zwartWilcoos schreef:Vanmiddag toevallig tegen de Mini Store in Antwerpen aangelopen. Even rond gekeken daar, maar nu vind de baas dat er verstralers op moeten komen. Kan ik daar weer achteraan

- Wilcoos
- Volledig MINI minded!
Bericht
Moeten dan wel zwarte worden ja.speedy schreef:Ik blijf het op een r56 ook nog steeds mooi vinden en zeker in het zwartWilcoos schreef:Vanmiddag toevallig tegen de Mini Store in Antwerpen aangelopen. Even rond gekeken daar, maar nu vind de baas dat er verstralers op moeten komen. Kan ik daar weer achteraan
- Wilcoos
- Volledig MINI minded!
Bericht
Even een update voor de plannen komende tijd, hoop dat jullie mij misschien aan wat onderdelen kunnen helpen
Komende weken:
- onderstel beter afstellen/uitlijnen
- waarschijnlijk de et waarde van de velgen verhogen naar et 38
- shift lights monteren (is onderweg als het goed is)
- wassen en poetsen, oftewel detailen
- rollenbankje voor een beetje theorie
Lange termijn plannen:
- intercooler
- olie koeler
- waarschijnlijk de oem water temp meter en proberen uit te breiden met een bijpassende olie temp meter
- en gisteren dus ook te horen gekregen dat er zwarte verstralers op moeten
- twijfel zelf nog steeds over de oem JCW spoiler
- oh en de winterbanden moeten nog geregeld worden
Dus als iemand nog wat heeft liggen of kan helpen bij een van bovenstaande onderdelen hou ik mij aanbevolen

Komende weken:
- onderstel beter afstellen/uitlijnen
- waarschijnlijk de et waarde van de velgen verhogen naar et 38
- shift lights monteren (is onderweg als het goed is)
- wassen en poetsen, oftewel detailen

- rollenbankje voor een beetje theorie

Lange termijn plannen:
- intercooler
- olie koeler
- waarschijnlijk de oem water temp meter en proberen uit te breiden met een bijpassende olie temp meter
- en gisteren dus ook te horen gekregen dat er zwarte verstralers op moeten
- twijfel zelf nog steeds over de oem JCW spoiler
- oh en de winterbanden moeten nog geregeld worden
Dus als iemand nog wat heeft liggen of kan helpen bij een van bovenstaande onderdelen hou ik mij aanbevolen

Onze sponsors