Menno's Clubman D..
- Menno
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ja die kende ik al! En er staan nog wel wat dingetjes bij.. JCW spoiler
Toch bedankt
Berthil schreef:Hier ook nog wat ideetjes

Toch bedankt

- Menno
- Volledig MINI minded!
Bericht
Dashbord heb ik voor alu brushed gekozen omdat ik dat het mooiste vond, zit nu ook met mijn startknop. De deurpanelen en ringen enz waren zilver bij aankoop maar die zijn ook gespoten in de kleur die ik wilde. Ringen daarna weer voorzien van chrome exemplaren.
Dakbekleding zou ik inderdaad nog wel eens donker willen hebben!
Neon en lasers is niet echt mijn ding
Short shift zit er al in en de audio is ook al naar wens gemaaktiDarkDesign schreef:Short shiftje? Dakbekleding? Neon onder en in de wielbogen?
Geluid (audio) al aan gedacht? Dashboard in eigen kleur? Lasers van binnen naar buiten?
iDD

Dakbekleding zou ik inderdaad nog wel eens donker willen hebben!
Neon en lasers is niet echt mijn ding
- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
Shaved doors, mini embleempjes weg, blinderen achter + voor, donker derde remlicht (Of met text).
gekleurde tellers.
Ik kom er wel
iDD
gekleurde tellers.
Ik kom er wel

iDD
- Menno
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ja inderdaad
Van dat rijtje heb ik alleen de gekleurde tellers, die zijn blauw met rode naalden
Wat ik wel graag nog zou willen is die zwarte tellerplaten maar zag dat je daarvoor Japans moet kennen, net een taal die ik niet beheers
@kwiebje, velgen worden ook nog wel een keer veranderd of mat zwart gemaakt
iDarkDesign schreef:Shaved doors, mini embleempjes weg, blinderen achter + voor, donker derde remlicht (Of met text).
gekleurde tellers.
Ik kom er wel
iDD

Van dat rijtje heb ik alleen de gekleurde tellers, die zijn blauw met rode naalden

@kwiebje, velgen worden ook nog wel een keer veranderd of mat zwart gemaakt

- iDarkDesign
- Transformer
- Menno
- Volledig MINI minded!
Bericht
Omdat ik me toch een beetje stoorde aan de dempers van de JCW-uitlaat die onder de bumper uit kwamen, heb ik ze gister even zwart gespoten zodat ze minder opvallen
. Ik heb alleen de achterkant van de demper gespoten, dit was voldoende.
Hier het resultaat:

Hier het resultaat:

Onze sponsors