Klopt, het hart loopt 1 cm meer naar binnen.JosCountrymanCooper schreef:Mooi gespoten. Bijna de hele schade weer opgelost.
Er zit nogal wat verschil in de diepte van de velgen. Ze zijn in een heel andere mal gegoten, dus niet alleen aan de achterzijde wat van de flens afgedraaid om de ET-waarde te bereiken.
Gaat wel leuk staan, aan de achterkant wat breder.
Brightness' Hyper Blue R53
- Brightness
- NMC Legend
Bericht
Re: Brightness' Hyper Blue R53 - wielen weer terug! :)
- Brightness
- NMC Legend
Bericht
En ze zitten er weer onder!
De achterwielen staan zoals vanouds weer lekker dik in de wielkasten. Qua looks toch een behoorlijke vooruitgang t.o.v. de wielen in ET35. Laten we het maar een geluk bij een ongeluk noemen…
Vrijdag opnieuw uitlijnen en hopen dat er daarbij geen onvoorziene gebreken aan het licht komen, maar die kans lijkt me klein.
Een paar snelle foto's.

De achterwielen staan zoals vanouds weer lekker dik in de wielkasten. Qua looks toch een behoorlijke vooruitgang t.o.v. de wielen in ET35. Laten we het maar een geluk bij een ongeluk noemen…
Vrijdag opnieuw uitlijnen en hopen dat er daarbij geen onvoorziene gebreken aan het licht komen, maar die kans lijkt me klein.
Een paar snelle foto's.

- Timini
- Be Mini
Bericht
Erg mooi geworden, Brightly! Nu weer lekker genieten!

- Ward
- Volledig MINI minded!
Bericht
Die wielen staan echt gaaf Brightly! Goed om je auto weer tiptop in orde te zien. Hopelijk kan je er nu wat langer van genieten 

- BMX
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Als ik jouw banden zo zie... snap ik er echt de ballen van.
Jij hebt 205/40 en die lijken minder getrokken dan mijn 215/40, welke ook op 8J zitten.
Staat lekker breed zo
Jij hebt 205/40 en die lijken minder getrokken dan mijn 215/40, welke ook op 8J zitten.
Staat lekker breed zo

MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer
) | bar-end mirrors
MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie

- Daveke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Hangt maar net van de bolling af
De ene D-Cup is de andere niet he.. Soms een C-tje, anders een dubbel D-tjeBMX schreef:Als ik jouw banden zo zie... snap ik er echt de ballen van.
Hangt maar net van de bolling af

- Brightness
- NMC Legend
Bericht
Bedankt, mannen! Ik geniet weer helemaal van de auto! Klinkt misschien een beetje raar, maar de schik was er voor mij even helemaal van af toen ik met een beschadigd wiel en sierlijst rond reed. Het voelde gewoon niet goed. Minder zin om te rijden, geen zin om de auto te wassen, dat soort dingen. Nu hij weer op zijn vertrouwde wielen staat is het plezier weer helemaal terug. Bizar eigenlijk wat een paar wielen en een nieuw sierlijstje doen...

Ligt waarschijnlijk aan het merk banden. Hankook's vallen vrij breed. Daar heb ik ook bewust voor gekozen want ik wilde geen extreem getrokken banden. Wat voor merk banden heb je?BMX schreef:Als ik jouw banden zo zie... snap ik er echt de ballen van.
Staat lekker breed zo
- BMX
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Iedereen heeft een mening. Misschien ga ik dan toch eens voor de Hankooks als 215/40.
Misschien dat de bandenboer nog een goed verhaal heeft
haha
Ik heb nu Falken 912. Geen idee wat ik nu ga kopen.Brightness schreef:Ligt waarschijnlijk aan het merk banden. Hankook's vallen vrij breed. Daar heb ik ook bewust voor gekozen want ik wilde geen extreem getrokken banden. Wat voor merk banden heb je?BMX schreef:Als ik jouw banden zo zie... snap ik er echt de ballen van.
Staat lekker breed zo
Iedereen heeft een mening. Misschien ga ik dan toch eens voor de Hankooks als 215/40.
Misschien dat de bandenboer nog een goed verhaal heeft

MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
) | bar-end mirrors

- Brightness
- NMC Legend
Bericht
215/40 van Hankook zullen niet getrokken zijn op een 8J wiel. Ik had eerder ook 215/40. Zo ziet dat er eruit op een 8,25J wiel:

- BMX
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
OEH!
Dat ziet er wel uit als een succes

) | bar-end mirrors

- Brightness
- NMC Legend
Bericht
Bestellen dan!BMX schreef:OEH!

- A i r
- 4 op een rij!
Bericht
echt 1 van de mooiste mini's van het forum.

- Brightness
- NMC Legend
Onze sponsors