Hahahaha Che, tis wel een Mini, maar nog net niet mini genoeg om hem in de vaatwasser te rijden
En nee, de foto's die ik zelf maak worden niet bewerkt, geheim van de smit, of te wel het goedje wat ik gebruik is Turtle wax Ice.
En ja, het laat zich net zo makkeijke verwerken als in diverse advertenties geschreven wordt.
Ik heb het alleen nergens in NL meer kunnen vinden, dus heb het via internet besteld.
Prijs voor de eerlijke winnaar van "spot de mod" gaat vandaag met de post mee en zal dus morgen of zaterdag bezorgt worden. Laat het jullie smaken
Deze foto is gewoon met mijn Iphone gemaakt en daar is niks aan bewerkt. Gewoon goei spulleke dus dat Ice.
Klopt, ik heb dat spul ook en gebruik het altijd voor mijn scooter omdat ik voor de auto Turtle color wax gebruik. Ik zal de auto ook eens met dit spul poetsen want Che heeft wel gelijk dat die MINI van jouw blinkt als een malle
Op zoek naar Turtle wax ice dus. Ik was ook erg nieuwsgierig naar het geheim van de smid.
Ben niet zo'n poetser eigenlijk dus makkelijk gebruik zijn woorden die ik graag lees ;-)
Ik heb toen de set gekocht zoals op de foto afgebeeld, dus met sponsje en microvezel doek, was iets duurder maar is wel handzaam.
We zien de foto's van jullie gepoetste en blinkende Mini's wel verschijnen