De nieuwe ... van Géraldine en Ivo - Check pag. 65!
- BRG
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- Woosh!
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Lekker bezig Ivo!!
gaat dik staan met die S spoiler
en als je je glaasje misschien toch moet vervangen, meteen een doorzichtige erop zetten
meteen weer een modje
gaat dik staan met die S spoiler

en als je je glaasje misschien toch moet vervangen, meteen een doorzichtige erop zetten

meteen weer een modje

The Transporter - "Always on a mission.."
The exes:
- Subaru Forester 2.0XT AWD A/T (04/2003)
- Mazda MX-5 1.8i 16V Touring (05/2000)
The one that started it all...
- MINI One D (11/2009)

The exes:
- Subaru Forester 2.0XT AWD A/T (04/2003)
- Mazda MX-5 1.8i 16V Touring (05/2000)
The one that started it all...
- MINI One D (11/2009)

- Ivo
- Volledig MINI minded!
Bericht
Thanks!
Ik ben vanmorgen bezig geweest om het remlicht weer te plakken en netjes te maken. Is op zich redelijk gelukt, maar ik moet nog maar zien of het nu helemaal waterdicht is. Zo niet, dan moet er toch een nieuwe op. Twijfel nog een beetje of ik dan weer voor een rode ga of toch een witte. Wat vinden jullie?

Ik ben vanmorgen bezig geweest om het remlicht weer te plakken en netjes te maken. Is op zich redelijk gelukt, maar ik moet nog maar zien of het nu helemaal waterdicht is. Zo niet, dan moet er toch een nieuwe op. Twijfel nog een beetje of ik dan weer voor een rode ga of toch een witte. Wat vinden jullie?

- Adrenalin Junkie
- Volledig MINI minded!
Bericht
Goed bezig!!
Netjes gedaan ook zo te zien, pff, die zal wel goed vastgezeten hebben, in tegenstelling tot mijn S spoiler die je 1cm op een neer kan bewegen...
Zit volgens mij niet zo heel vast meer..
Ga deze er ook maar eens af proberen te halen... wat voor stickerverwijderaar heb je gebruikt?

Netjes gedaan ook zo te zien, pff, die zal wel goed vastgezeten hebben, in tegenstelling tot mijn S spoiler die je 1cm op een neer kan bewegen...
Zit volgens mij niet zo heel vast meer..
Ga deze er ook maar eens af proberen te halen... wat voor stickerverwijderaar heb je gebruikt?
MINI COOPER S R53 pre-facelift

- Ivo
- Volledig MINI minded!
Bericht
Hij zat inderdaad behoorlijk vast, dus ben er wel even zoet mee geweest.
Ik heb HG stickeroplosser gebruikt, werkt prima en kost 4,55 euro. Wel uitkijken dus dat dat spul niet op je derde remlicht komt... 
Als ik een nieuw remlicht moet kopen dan gaat er denk ik toch weer een rode op. Is volgens mij het mooiste geheel met de achterlichten.

Als ik een nieuw remlicht moet kopen dan gaat er denk ik toch weer een rode op. Is volgens mij het mooiste geheel met de achterlichten.

- Ivo
- Volledig MINI minded!
Bericht
Zo, de S-spoiler is inmiddels terug van de spuiter en gemonteerd op mijn MINI!
Staat echt goed, al zeg ik het zelf.

Woensdag gaan de winterbanden eronder, de komende maanden maar rustig zoeken naar mooie 17 inchers voor de zomer.

Woensdag gaan de winterbanden eronder, de komende maanden maar rustig zoeken naar mooie 17 inchers voor de zomer.

Laatst gewijzigd door Ivo op 12 nov 2011, 14:33, 1 keer totaal gewijzigd.

- mushrop
- Volledig MINI minded!
Bericht
mooi spoilertje Ivo!
Remlicht gewoon rood houden.
Remlicht gewoon rood houden.

MINI Dubman '07 PureSilver
So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

So far: * JCW Recaro seats * JCW leather/alcantara steering wheel * carbon dashpanels * S frontbumper * JCW upper grill with chrome surroundings * chromeline undergrill * S fuel cap * Cobra Evo1 coilovers * Cooper S rear bumper * Cooper S exhaust * RH ZW1 17x8 front/17x8,5 rear * stage2 tuning BR performance 152pk/330Nm * open downpipe * Porsche diesel logo's * ekte fake Akrapovic uitlaattips *
To do: * wilwood brakes front * HardRace adjustable camberlinks * camberplates * powerflex draagarmrubbers * LED dagrijverlichting * M7 anti-mushroomingplates * Direnza Intercooler *
Project2 Performance www.facebook.com/project2performance

Onze sponsors