Gewoon de maten en een schets zijn ook genoeg! Ik wil het ook wel bij je opmeten, dan maak ik de tekening zelf wel.
iDD
De 2 liter SD van Peet - The End
- ginoceros
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Ik flans wel een tekeningetje in elkaar. Ben vrijdag eind vd morgen bij Beek dus als je toch zelf wilt meten dan moede daarnaartoe komen !!iDarkDesign schreef:Gewoon de maten en een schets zijn ook genoeg! Ik wil het ook wel bij je opmeten, dan maak ik de tekening zelf wel.
iDD
- ginoceros
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Djeez, via Duits forum ontdekt waarom mijn Mini zo zwabbert op de winterbanden.
Heb Vredestein Wintracs op de 17 inch S Spokes liggen en dacht en heb ze op 2.3 bar staan.
Kijk even op de site van Vredestein en moet zeggen dat ik wel FF sta te knikkeren als ik zie hoeveel bar erin moet !!
Voor 3 bar en achter 2.7 bar !!
Heb Vredestein Wintracs op de 17 inch S Spokes liggen en dacht en heb ze op 2.3 bar staan.
Kijk even op de site van Vredestein en moet zeggen dat ik wel FF sta te knikkeren als ik zie hoeveel bar erin moet !!
Voor 3 bar en achter 2.7 bar !!
- ginoceros
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Ruimte !!! enne ... op de foto ziet het er erg harig uit hetgeen in praktijk wel meevalt hoor. D'r moet alleen nog een achterstrut inkomen !!
Heb zojuist contact gehad met degene vd Duitse forum die de achterstruts maakt.
Hij vraagt er maar 50 euro exclusief verzending voor en er moeten minimaal 10 geinteresseerden zijn maarrr...... voorlopig heeft hij het veel te druk......erg jammer want het is een mooi alternatief voor de dure versies uit Amerika.

Heb zojuist contact gehad met degene vd Duitse forum die de achterstruts maakt.
Hij vraagt er maar 50 euro exclusief verzending voor en er moeten minimaal 10 geinteresseerden zijn maarrr...... voorlopig heeft hij het veel te druk......erg jammer want het is een mooi alternatief voor de dure versies uit Amerika.

- iDarkDesign
- Transformer
Bericht
en?
Ik heb ook wel interesse in die strut. Marss denk ik ook wel. Mooi alternatief inderdaad op die Cusco.
iDD
Ik heb ook wel interesse in die strut. Marss denk ik ook wel. Mooi alternatief inderdaad op die Cusco.
iDD
- Mini Poeper
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Was met iemand bezig om deze strut na te maken, maar ik heb weinig tijd voor gehad (is in de buurt van m'n ouders).
Het bedrijf maakte weleens wat voor ons bedrijf, ik zal binnenkort als ik weer in de buurt ben ff informeren.
Ik ook!iDarkDesign schreef:en?
iDD
Was met iemand bezig om deze strut na te maken, maar ik heb weinig tijd voor gehad (is in de buurt van m'n ouders).
Het bedrijf maakte weleens wat voor ons bedrijf, ik zal binnenkort als ik weer in de buurt ben ff informeren.
Onze sponsors