FRENK'S.....JCW GP1309 FOR SALE
- BMX
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
Bericht
Hoeveel paarden hoop je van stal te halen?
MINI F57 JCW | middendemper-delete | BC-racing coilovers | 18x8 ET35 wheels | Loading...
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer
) | bar-end mirrors
MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
MINI R56S | JCW-trim | H&R veren | einddemper delete? | Vriendin editie
Triumph Street Triple R 675cc | Leovince titanium exhaust (no dB-killer

MINI R57S | FJCW catback | Moeders editie
- franklyn85
- Volledig MINI minded!
Bericht
4 koos maar deze uit laat moet top of the bill zijn
koosie schreef:die Frenk is goed bezig! die foto is ook dik!!!! hoeveel uitlaten heb jij intussen al gesleten??
4 koos maar deze uit laat moet top of the bill zijn
burn rubber not your soul

- franklyn85
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ja maar kan geen 200 meer rijden want ga niet met oordoppen zittenWimS schreef:Wtf je heb toch net een nieuwe ????

- franklyn85
- Volledig MINI minded!
Bericht
Naja het komt gewoon door de auto zelf als je hem op een cooper hangt heb je dik geluid denk ik hahah

- franklyn85
- Volledig MINI minded!
Bericht
Het is in ieder geval een systeem waar geen oneffenheden in zitten maar gewoon een goede flow maar toch dempers op zitten om de tegendruk te creëren wat weer goed is voor de charger

- franklyn85
- Volledig MINI minded!
- sjenky9595
- One wheel wonder
Bericht
Zeer nette wagen heb je!
Ik heb zo snel niet alle pagina's bekeken, maar had je een volledig open uitlaat dat je geen 200 kon rijden zonder oordoppen?
M'n broer heeft op z'n Subaru een pijp gehad daar kon je eigenlijk geeneens 120 meer rijden..
Deze was er ook na 3 weken weer onderweg
Ik heb zo snel niet alle pagina's bekeken, maar had je een volledig open uitlaat dat je geen 200 kon rijden zonder oordoppen?
M'n broer heeft op z'n Subaru een pijp gehad daar kon je eigenlijk geeneens 120 meer rijden..

Mini Cooper JCW
- franklyn85
- Volledig MINI minded!
Bericht
De setup van mijn auto staat op de 1ste pagina
Ja mijne klinkt ook zo hard bij 120 word je ook al gek maar zodra je de 150 passeerd word je knettergeksjenky9595 schreef:Zeer nette wagen heb je!
De setup van mijn auto staat op de 1ste pagina

- sjenky9595
- One wheel wonder
Bericht
Hele mooie lijst op p1 hoor.
Had nooit geweten dat er nog zo'n groot forum was van mini
Kreeg wel eens wat mee van m'n broer over de Subaru club, maar deze is wel 10 keer zo groot/beter
Had nooit geweten dat er nog zo'n groot forum was van mini

Kreeg wel eens wat mee van m'n broer over de Subaru club, maar deze is wel 10 keer zo groot/beter

Mini Cooper JCW
- franklyn85
- Volledig MINI minded!
Bericht
Ja ja er zitten ook goede mensen achter dit forum en het is idd een van de betere forums als het aankomt op gebruiksvriendelijkheid
Maar dat is mijn mening
Ik heb zelf ook een subaru gehad en nissan enz enz die clubs waren sws al heel anderssjenky9595 schreef:Hele mooie lijst op p1 hoor.
Had nooit geweten dat er nog zo'n groot forum was van mini![]()
Ja ja er zitten ook goede mensen achter dit forum en het is idd een van de betere forums als het aankomt op gebruiksvriendelijkheid

Maar dat is mijn mening

- Daveke
- Volledig MINI minded!
- Contacteer:
- franklyn85
- Volledig MINI minded!
Bericht
MagnaFlowDaveke schreef:Wat hang je er nu onder dan? Ik wil wel even een merk horen nl

- franklyn85
- Volledig MINI minded!
Bericht
vind alleen de eindtips afgrijselijk maar ik laat er jcw tips op lassen of iets wat erop lijkt

Onze sponsors